שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » אילת: 8 בכירים נעצרו בחשד לשוחד ומרמה
חשד לשחיתות
המשטרה פשטה הבוקר על עיריית אילת ועל חברה עירונית הקשורה אליה, כאשר במהלך הפשיטה נעצרו 8 בני אדם, ועוכבו לחקירה עוד 8 נוספים בחשד לשוחד והפרת אמונים
בנייני להב 433 | צילום: ויקיפדיה

המשטרה פשטה הבוקר על בניין עיריית אילת ועל חברה עירונית הקשורה אליה, כאשר במהלך הפשיטה נעצרו 8 בני אדם, ועוכבו לחקירה 8 נוספים. בין העצורים בחשד לעבירות של טוהר המידות נמצאים בנקאי בכיר מהמרכז, שני בכירים בעירייה ושני קבלנים גדולים באילת.

הפשיטה נערכה לאחר חקירה ארוכה של היחידה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 על עירית אילת והעובדים עמה, כאשר בחלוף הימים הצטברו ראיות אשר העלו חשדות לביצוע עבירות נוספות לכאורה, ועל כן הוחלט להפוך את החקירה לגלויה.

החשד של המשטרה הוא שאותם בכירים ברשות המקומית היטו מכרזים לטובת אותם קבלנים ובעלי עסקים, תמורת כספי שוחד וטובות הנאה. הם חשודים בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.

מעיריית אילת נמסר כי פרטי החקירה אינם ידועים להם. ראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי אמר: "אין לנו בשלב זה פרטים הקשורים לחקירה. אני בטוח שהמשטרה תסיים את הבדיקות ותגיע במהרה לחקר האמת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים