שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "אין לאמירות על סגירת הציון כל בסיס"
נשיא איחוד ברסלב
מהנהלת איחוד ברסלב באומן נמסר: "שלטונות אוקראינה נערכים לראש השנה הבעל"ט ברצינות רבה, ואף נעשות הכנות שלא נעשו כמותם מאז ומעולם"
מפגש נציגי ברסלב והרשויות | צילום: דוברות איחוד ברסלב באומן

בימים האחרונים הפיצו גורמים לא רשמיים כי באוקראינה מתכוונים לסגור את גבולות אוקראינה לכניסת מתפללים מראש חודש אלול ועד לאחר יום הכיפורים תשפ"ב.

נשיא איחוד ברסלב באומן הרב נתן בן נון מסר: "בעקבות פרסומים זדוניים על סגירת גבולות אוקראינה לקראת ראש השנה תשפ"ב באומן הבעל"ט, הנני להבהיר כי מבירור שנעשה עם בכירי הממשל באוקראינה אין לאמירות האלה כל בסיס, ובכירי השלטון באוקראינה מכחישים לחלוטין כל ידיעה ואו אפשרות לסגירת גבולות אוקראינה".

מהנהלת איחוד ברסלב באומן נמסר: "שלטונות אוקראינה נערכים לראש השנה הבעל"ט ברצינות רבה, ואף נעשות הכנות שלא נעשו כמותם מאז ומעולם. בימים אלו הרשויות באוקראינה מתכוננות ונערכות לקראת ימי ראש השנה באינטנסיביות מרובה ובהיקפים חסרי תקדים, ההכנות וההיערכות בשטח יימשכו לאחר גיבוש דרכי הפעולה על ידי כלל גורמי המקצוע".

עוד נמסר: "לאורך כל שלבי ההיערכות והתכנון משתתפים ראשי ובכירי מערכות השלטון האמונים על פרויקט ראש השנה ובראשם רשויות הפנים, הבריאות, התיירות, גורמי רפואה מקצועיים מהזירה ובמעורבות ראשי משטרת אוקראינה וגורמי אכיפת החוק על זרועותיהם השונות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים