שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "אין לבנט חלק ונחלה עם אלוקי ישראל"
מועצת חכמי התורה
גדו"י של כותל המזרח במכתב חריף: "ניצבים אנו בפני גזירת כליה רוחנית מיידית המרחפת על כלל ישראל, סכנה רוחנית שאין דומה לה, משנאי הדת נשאו ראש"
מועצת חכמי התורה | צילום: יעקב כהן

מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס פרסה הבוקר (שלישי) קריאה מיוחדת ותקיפה בביטאון המפלגה 'הדרך' נגד הכוונה להקים ממשלה בראשות יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, בה יקבלו משנאי הדת דריסת רגל בקביעת סדר יומה האמוני של ישראל ואפשרות לפגיעה בעולם התורה.

"נמצאים אנו בזמנים קשים לעם ישראל ברוחניות ובגשמיות, אומנות אבותינו בידינו ואנו מתפללים להשי״ת שניוושע ונגאל גאולת עולם", פתחו מרנן ורבנן בראשות מרן נשיא המועצת חכם שלום הכהן שליט"א.

"והנה, הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים, ניצבים אנו בפני גזירת כליה רוחנית מיידית המרחפת על כלל ישראל, סכנה רוחנית שאין דומה לה, משנאי הדת נשאו ראש וכל העניינים אשר הם ציפור נפשנו, שבת, גיור, טהרת עם ישראל, עולם התורה וצביונה היהודי של ארץ ישראל נמצאים בסכנה חמורה ומיידית".

"לכן יש לעמוד בפרץ ומחובת ההשתדלות לעשות הכל למנוע את הסכנה ולהתחבר אל הקדושה, להקמת ממשלה יהודית עם הימין ולמנוע הקמת ממשלת זדון אשר עיקר תכליתה הוא רדיפת הדת וכל דבר אשר ריח יהודי בו".

"ברי, כי כל הנותן ידו להקמת ממשלה כזו, מצהיר הלכה למעשה ׳אין לי חלק ונחלה עם אלוקי ישראל׳ וכל מפלגה המצטרפת לממשלה כזו, אף היא בכלל זה, ואנו קוראים למפלגות אלה לחזור בהם מכוונתם ולמנוע הקטרוג הנורא והקשה על עם ישראל. ואנו תפילה להשי״ת שחרפת עמו יסיר ויגאלנו גאולת עולם בביאת גו״צ במהרה בימינו אמן", לשון המסמך הנחרץ של גדולי ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים