שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אין לי בעיה שתצביעו לסמוטריץ', לא מגמגם"
נתניהו מפתיע
ראש הממשלה בכנס 'בשבע': "לבנט יהיה מקום ראוי ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה איתו רוטציה. מי שמצביע לבנט מקבל את לפיד ראש ממשלה"
נתניהו בכנס בשבע | צילום: מאיר אליפור
נתניהו בכנס 'בשבע' |

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע הבוקר בכנס 'בשבע' תמיכה מפתיעה במפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ': "מפלגת הציונות הדתית בטוח תלך איתנו, אני רוצה שתצביעו ליכוד אבל אין לי בעיה שתצביעו לסמוטריץ'. הוא לא מגמגם, הוא בטוח חלק מגוש הימין. לבנט יהיה מקום ראוי ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה איתו רוטציה. מי שמצביע לבנט מקבל את לפיד ראש ממשלה" :

בנוסף התייחס נתניהו לבחירות ואמר "אצלי לא תהיה רוטציה. יהיה ראש אחד. לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד. הציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין חזקה ויציבה עם ליכוד גדול בהנהגתי שתדאג לכלכלה ולשאר הדברים, לממשלת המטבוחה, מטבוחה של רוטציות, שבהם הוא חייב להיות ראש הממשלה. אנחנו כפסע מהזדמנות היסטורית חד פעמית שתוביל אותנו בקו כלכלי חזק לצמיחה כלכלית נהדרת, בקו מדיני חזק, לשמור על ההתיישבות".

"אצלי לא תהיה רוטציה. יהיה ראש אחד. גדעון ובנט לא יכולים להרכיב ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד. יריבו ביניהם אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת. הצבעה לליכוד תקים ממשלה לאומית ואנו כפסע מהקמת ממשלה כזאת".

"לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד. ראיתם פעם מועמד לראשות ממשלה שמסתיר את העובדה שהוא רץ לראשות הממשלה? למה הוא מסתיר. כי הוא יודע שברגע שהציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין יציבה של הליכוד בהנהגתי או ממשלת מטבוחה של רוטציות שבהן לפיד חייב להיות ראש ממשלה, מצביעי הימין יתעוררו ויצביעו לליכוד".

"אני אובססיבי לגבי החיסונים וכלפי כלכלת ישראל. הדבר הראשון שאעשה זה להעביר חבילת סיוע נוסף לאזרחים ועסקים בסה"כ 15 מיליארד שקל בממשלה הימינית הלאומית שאנחנו נקים, זה הדבר הראשון שנעביר. זה כולל מענק למשקי הבית, לתמרץ את הכלכלה".

"ניתן 15 מיליארד שקל מענק למשקי בית, למעסיקים ולעצמאים, מיידי, כדי לעזור לאלו שנפגעו. ותמריץ להעביר מחל"ת לעסקים. למועסקים, למובטלים, נביא את כולם למעלה. זאת לצד הפחתות מס דרמטיות, הפחתות שיעורי המס והקפאת מע"מ לחצי שנה לעסקים קטנים ובינונים זה כמו דלק סילוני עבורם., דברי נתניהו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים