שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » "אין לשמוע למסיתים אלא ללכת להתחסן"
הגרש"מ עמאר
הראשון לציון ורבה של ירושלים אירח את מנכ"ל 'כללית' פרופ' אהוד דודסון, לשיחה על נתוני האפקטיביות של החיסונים. דודסון: "90% מחברי כללית מעל גיל 50 כבר התחסנו"
הרב עמאר בפגישה עם פרופ' דודסון | צילום: נחמן גולדשטיין

במשך שעה ארוכה אירח היום (רביעי) הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א את מנכ"ל 'כללית' פרופ' אהוד דודסון, לשיחה על נתוני האפקטיביות של החיסונים, על מאמצי ההסברה, על מבצע החיסונים הנרחב ועל מחקרו של פרופ' רן בליצר מנהל מערך החדשנות בכללית על צמצום התחלואה בזכות החיסונים – אשר זכה לחשיפה בינלאומית ומשמש אירגוני רפואה במדינות רבות בהיערכות למבצעי חיסון מקומיים נגד נגיף הקורונה.

לצד פרופ' אהוד דודסון השתתפו בפגישה גם רב כללית הרב מנחם לפקיבקר, הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי, הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים, הרב יוסי אוקנין מנהל המגזר החרדי במחוז צפון ומנהל כללית מושלם הרב משה ממן. המשתתפים שיתפו את הראשון לציון בפעילות ההסברה המיוחדת למגזר החרדי ואת המאמצים להגברת ההתחסנות בכלל שכבות הגיל בציבור החרדי.

מנכ"ל כללית פרופ' אהוד דודסון סיפר לרב עמאר שעל פי הנתונים העדכניים, 90% מחברי כללית מעל גיל 50 כבר התחסנו, והמגזר החרדי נשמע להוראת הרבנים ונוהר להתחסן. המנכ"ל גם סקר את פעילות מתחמי החיסונים הייעודיים למגזר החרדי ובפרט את המתחם הגדול בירושלים באולמי תמיר.

במהלך המפגש קרא הראשל"צ הרב עמאר לכל השומעים לו ללכת להתחסן ואמר: "אין לשמוע למסיתים ולא למדיחים. צריך ללכת להתחסן. כל גדולי הדור וגדולי הרופאים אמרו שחייבים להתחסן. אני דיברתי באופן אישי עם רופאים גדולים מאד בין בארץ ובין בחו"ל, ואין על כך מחלוקת שחייבים להתחסן".

הרב עמאר ופרופ' דודסון אחרי הפגישה. צילום: נחמן גולדשטיין

בהמשך התייחס הרב עמאר גם למחקר הכללית על ההשפעה הדרמטית של החיסונים ואמר "כי המחקר שיצר הד רחב בכל העולם גם בעיתונות הרפואית מוכיח בצורה הכי ברורה שצריך להניח את הכל בצד וללכת לקיים את המצוות של להתחסן".

בסיום הפגישה הודה פרופ' דודסון לגרש"מ עמאר על קיום הפגישה ואמר כי "קריאתו של הראשל"צ להתחסן, היא אמירה חשובה ביותר, במיוחד לאור בקיאותו המופלאה של הרב בעניינים רפואיים".

הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית הודה לרב על הביקור ועל דבריו התקיפים בעניין החיסונים וחובת ההקשבה לגדולי ישראל ובהתאם לדברי גדולי הרופאים בעניין החיסונים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים