שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "אין מגבלת זמן, יש עוד הרבה מאוד יעדים"
גנץ במערך הכטמ"ם
שר הביטחון בביקור בחיל האוויר בבסיס פלמחים: "אנחנו נמשיך להגן ונמשיך לתקוף עד שהאש תופסק ונבטיח שקט ארוך טווח". על האלימות: "אותר לכל אדם למחות"
תגיות:
גנץ בביקור במערך הכטמ"ם של חיל האוויר | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת ביקור בבסיס פלמחים, ביחד עם מפקד הבסיס תא"ל יואב עמירם. גנץ קיבל סקירה מבצעית, צפה בפעולות מערך הכטמ"ם, וקיים שיח עם מפקדי הטייסות והצוותים המבצעיים. לאחר מכן, קיים גנץ סיור בגף הטכני של טייסת ״הנחש השחור״ ושוחח עם החיילים.

דברי שר הביטחון גנץ בסיום הביקור: "בימים האחרונים טייסי ומפעילי כלי הטיס של חיל האוויר פגעו קשות בחמאס ובארגוני הטרור. השמדנו נכסים צבאיים משמעותיים, סיכלנו בכירים ופגענו במערך התת קרקעי ובחוליות השיגור. בעוד שלאויבנו יש מטרה לפגוע באזרחים, לנו יש בנק מטרות עמוק ואיכותי של יעדי טרור. בחמאס הופתעו מעוצמת התגובה ומהיעדים שהגענו אליהם".

"אני אומר בצורה מפורשת: אנחנו נמשיך להגן ונמשיך לתקוף עד שהאש תופסק ונבטיח שקט ארוך טווח. אין לנו מגבלת זמן, יש לנו עוד הרבה מאוד יעדים. טייסי חיל האוויר וכלי הטיס של חיל האוויר נמצאים בשמי עזה 24 שעות ביממה, על הקרקע לוחמי כיפת ברזל מצילים ומגנים על חיי אדם, כוחות צה"ל פרוסים ומוכנים בכל הגזרות כמו גם בעורף. אנחנו כולנו נכונים לכל משימה".

גנץ התייחס גם למצב הפנימי בישראל ואמר: "אין שום לגיטימציה לאלימות ואין מקום להסתה. אנחנו צריכים לחיות ביחד, מותר לכל אדם למחות אבל אנחנו לא נגלה שום סובלנות לאנרכיה. אנחנו נמצאים במצב חירום לאומי ולכן אפשרתי גיוס של פלוגות מג"ב נוספות, ואמשיך בשיח עם מובילי דעת קהל בציבור, על מנת להרגיע את הרוחות. זה הזמן למנהיגות, לאיפוק, לאחריות לאומית. ביחד נתמודד גם עם האתגר הזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים