שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אין מקרה של הזן החדש בב"ב • ר"ע קורא להתחסן
בניגוד לפרסומים
ר"ע ב"ב קרא: "בעת הזאת שאנחנו משיקים את מבצע החיסונים לילדים, אני קורא לכל התושבים לקחת חלק "בנס החנוכה" של החיסונים, ולצאת להתחסן"
ר"ע ב"ב אברהם רובינשטיין | צילום: באדיבות המצלם

עיריית בני ברק מגיבה לדיווחים לפיהם התגלה מקרה ראשון של הווריאנט החדש בגן ילדים בעיר: "בניגוד לפרסומים, אין מקרה מאומת של הזן החדש בבני ברק".

בעירייה מסבירים את פשר הדיווח שגרם לבהלה בקרב התושבים: "במסגרת בדיקות דיגום שעורך משרד הבריאות במאומתי הקורונה החדשים, עלה חשד גם בקשר לתלמידה באחד מגני הילדים בעיר, המחייב בדיקה יסודית".
.
"בהתאם לכך" מסבירים בעירייה, "הנחה משרד הבריאות את הקרובים במגע עם התלמידה לנקוט באמצעי זהירות בהתאם להנחיות משרד הבריאות עד לסיום הבדיקה, כפי שנוהגים בכלל המקרים".

כזכור, לפני שעה קלה דווח כי בגן ילדים בעיר בני ברק התגלתה היום ילדה חשודה לווריאנט החדש, בהנחיית משרד הבריאות ההורים קיבלו הוראה להיכנס לבידוד, כולל מחוסנים במלואם.

בתוך כך, לאחר הדיון שנערך בבית מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי עם פרופ׳ רן בליצר ראש מכון המחקר והחדשנות בכללית עם בכירי הרופאים, כשבסופו נפסק לחסן את הילדים מגיל 5 ומעלה בחיסון נגד נגיף הקורונה, השיקה היום כללית את מבצע חיסוני הילדים בבני ברק. אירוע פתיחת מבצע החיסונים לילדים כלל טקס הדלקת נרות חנוכה בהשתתפות ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין.

האירוע התקיים בזמן הדלקת הנר הרביעי של חנוכה במרפאת כללית בגן ורשא, ונכחו גם ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין. מנהלת מחוז דן פ-ת בכללית הגב' יעל רייכנברג, רב כללית הרה"ג מנחם לפקיבקר, מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז דן פ-ת הרב נחמיה בלושטיין, המשנה לראש עיריית בני ברק הרב מנחם שפירא, מנהל קשרי הקהילה של כללית במרכז הרפואי בילינסון הרב שלמה קופולוביץ, היועצים הרפואיים הרב משה חרש, הרב אלי ברונר, הרב איציק לבל, מנהלי קשרי קהילה יחיקם גמליאל ויחזקאל פקשר, בכירי המחוז והנהלת העירייה, שבאו לקרוא לציבור לחסן את הילדים נגד נגיף הקורונה ולשמור על בריאות הציבור והסביבה.

לאחר שכובד רב כללית הרב מנחם לפקיבקר בהדלקת הנר הרביעי, הודה ראש העיר הרב רובינשטיין למנהלת המחוז על שיתוף הפעולה, יוזמות הבריאות והיחסים הקרובים בין כללית לעיריית בני ברק. "חנוכה הוא זמן של ניסים. ניסים כלליים וניסים פרטיים וזה הזמן להעתיר בתפילות ולבקש את כל מה שצריך", אמר ראש העיר והוסיף כי "בין הניסים אנחנו רואים שהקב"ה שלח לנו את החיסונים להגן עלינו מהקורונה. גם גדולי ישראל הורו ללכת ולחסן את הילדים", אמר הרב רובינשטיין.

"בעת הזאת שאנחנו משיקים את מבצע החיסונים לילדים, אני קורא לכל התושבים בכלל וללקוחות כללית בפרט לקחת חלק "בנס החנוכה" של החיסונים, ולצאת להתחסן. כולנו מודים לכללית על ההובלה של מבצע החיסונים ועל השותפות עם העירייה במיזמי בריאות לטובת כלל התושבים", הוסיף הרב רובינשטיין.

גם מנהלת המחוז הגב' יעל רייכנברג, שיבחה את יוזמות שיתוף הפעולה בין כללית ועיריית בני ברק והודתה לראש העיר על תרומתו האישית בקידום הבריאות וההתחסנות בבני ברק. "תושבי בני ברק הוכיחו כבר במבצעי החיסונים הקודמים את ההיענות שלהם להוראה של גדולי ישראל, ואנו בטוחים שגם במבצע החיסונים הנוכחי לילדים מעל גיל 5, הציבור החרדי יוכיח את נאמנותו לגדולי ישראל".

"חג החנוכה, הוא הזדמנות נהדרת להוסיף באור ולהפיץ את האור, כמו שעיריית בני ברק עושה תמיד. העירייה בראשות הרב רובינשטיין, פועלת ללא לאות למען בריאות התושבים ומשתפת פעולה עם כללית לאורך כל ימות השנה ובפרט כעת בתקופת הקורונה ועל כך הוא ראוי לכל שבח", אמרה הגב' רייכנברג.

רב כללית הרה"ג מנחם לפקיבקר דיבר על הלימוד מחג החנוכה בדבר החשיבות לשמוע בקול גדולי ישראל: "כל אחד מהנוכחים פה, הוא מהדרין מן המהדרין. כל יום מוסיפים באור ואפשר פה למנות עד אין סוף כמה טובות, כמה אור וכמה חום אתם מביאים כל יום 365 ימים בשנה. עיר התורה והחסידות בשיתוף פעולה עם כללית – ארגון הבריאות המוביל בישראל, הם מנוע בלתי נדלה של הפצת אור ודוגמה לשמירה על בריאות בהתאם לרוח היהדות וערכי התורה".

הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז דן פ-ת הודה לראש העיר ולאורחים המכובדים על הגעתם לאירוע חשוב זה. ״נוכחותכם באירוע מסמל את שיתוף הפעולה המבורך שיש לכללית עם עיריית בני ברק. אנחנו יוזמים יחד דברים נפלאים לטובת המבוטחים המתגוררים בעיר.״

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית ״שיתוף הפעולה המצויין שיש לכללית עם עיריית בני ברק הוא ביטוי פעילות רפואית מונגשת ומותאמת למען המבוטחים. נמשיך לפעול ביחד בכדי להעניק שירות מקצועית.״

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים