שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » תעופה » אינטלסאט תספק קישוריות לאייר פראנס
בונה רשת 5G
אינטלסאט תספק קישוריות תוך כדי טיסה בצי ה-A220 של אייר פראנס • החוזה מחזק את מובילות ה- IFC של אינטלסאט במסגרת של מטוסי ה-A220
פנים המטוסים החדשים | צילום: אייר פראנס

אינטלסאט (Intelsat), מפעילת רשת הלוויין והיבשה המשולבת הגדולה ביותר בעולם, נבחרה בידי אייר פראנס להתקין את פתרון הקישוריות המהיר מבוסס הלוויין שלה, 2Ku, ב-60 מטוסי אייר פראנס A220-300 חדשים. עם אספקה שתתחיל כבר ב-2021, המטוס יטוס ליעדים במרחקים קצרים ובינוניים של אייר פראנס.

בהודעה שפרסה אינטלסאט טוענת החברה, כי פתרון הקישוריות תוך כדי טיסה (IFC) שלה הוא המוביל בתעשייה, מכיוון שהוא "מספק את התפוקה הגבוהה ביותר והאמינות הטובה ביותר למטוסים ולמכשירים באופן גלובלי, ומספק חווית נוסעים מקושרת מעולה וציוני מדד נאמנות לקוחות (NPS) יוצאי דופן".

"אנו גאים לשתף פעולה עם אייר פראנס ולשמח את נוסעיה בחוויית קישוריות בזמן טיסה מעולה במטוס ה-A220 החדיש ביותר של איירבוס", אמר ג'ון ווייד, נשיא התעופה המסחרית של Intelsat. "הזכייה הזו בחוזה מרחיבה את כלל הצי של Intelsat באייר פראנס ל-143 מטוסים, כולל מטוסי B777 ו-A330 רחבי גוף. אייר פראנס היא חברת התעופה השלישית המשתפת פעולה להתקנת Intelsat במטוסי A220, וחברת התעופה שהיא שותפתנו האירופאית הראשונה להתקנת 2Ku".

2Ku של Intelsat היא טכנולוגיית הקישוריות בפס רחב מבוססת הלוויין שזוכה לאימוץ המהיר ביותר בתעופה, וכיום היא בשימוש בידי חברות תעופה מובילות ברחבי אמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה ואסיה.

"הגישה לאינטרנט והיכולת לשמור על קשר עם בני משפחה וחברים במהלך טיסה הפכו להיות משהו שלקוחותינו חייבים לקבל", אמר פביאן פלאוס, סגן נשיא בכיר, חוויית לקוחות, אייר פראנס. "אנו שמחים לשתף פעולה עם Intelsat כדי לספק שירות זה ללקוחותינו."

בהשקעה ראשונית של 2 מיליארד דולר בונה אינטלסאט רשת 5G עולמית אחידה שתתמוך בכל טכנולוגיית גישה כמעט, שתאפשר את הדור הבא של ניידות גלובלית, האינטרנט של הדברים, ושירותי 5G. עם שילוב של טכנולוגיה מוגדרת תוכנה ורשת מרובת מסלולי הקפה, רב שכבתית ומרובת ערוצים, אנו מביאים לחברות התעופה את הקישוריות בקנה מידה לו הן זקוקות באמצעות דרך אחת וחזקה יותר להתחבר בקלות.

הקישוריות בצי ה-A220 של אייר פראנס צפויה לפעול עם כניסת המטוס לשירות מסחרי בסתיו 2021.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים