שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 'אינטל' תשלם 250 דולר לכל עובד שיתחסן
קמפיין עידוד חיסונים
מאינטל ישראל נמסר, "החברה לא מתכוונת לחייב עובדים להתחסן או להתנות הגעה למשרדים בחיסון, אך היא מבקשת לעודד אותם לעשות זאת בעידוד התמריצים"
אינטל | צילום: JHVEPhoto, שאטרסטוק

ב'אינטל' יוצאים בקמפיין עידוד חיסונים לעובדיהם, כשההנהלה החליטה על בונוס של 250 דולר לעובדים שיתחסנו (המענק יחול גם רטרואקטיבית לעובדים שכבר התחסנו) גם בישראל, ו4- שעות חופש מהעבודה במטרה ללכת להתחסן, כשבתחילה לא היה ברור האם התמריץ יחול רק על עובדי החברה בארה"ב או גם מחוצה לה. כעת התקבל אישור שהבונוס אכן יינתן גם לעובדי החברה בישראל.

מאינטל ישראל נמסר, בהתאם להודעה העולמית, כי החברה לא מתכוונת לחייב עובדים להתחסן או להתנות הגעה למשרדים בחיסון, אך היא מבקשת לעודד אותם לעשות זאת על ידי המענקים הללו. לטענת החברה הצעד מגיע ממקום של גאווה, דאגה לבריאות העובדים, המשפחות והקהילות, והרצון להשפיע על קצב ההתחסנות בעולם כדי לעבור את המגפה כמה שיותר מהר.

לאינטל יש כ-111 אלף עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-14 אלף עובדים בישראל. ביום רביעי שלח מנכ"ל החברה, פט גלסינגר, תזכיר לעובדים ובו הפציר בהם לקבל את החיסון ברגע שהוא זמין באזורם והסביר כי הבונוס יהווה אות הוקרה לעובדים שכבר התחסנו ודחיפה לעובדים שעדיין לא עשו כן", עם זאת הבהיר גלסינגר כי "אינטל לא דורשת כרגע מעובדים להתחסן".

גלסינגר כתב: "בהינתן שזה אפשרי עבורכם, זהו אקט שיעזור לשמור על המשפחות שלכם, העמיתים שלכם והקהילות שלכם בטוחות יותר, אני אדם של דאטה, והדאטה מראה שהחיסונים הם אלמנט מכריע בסיום המגפה. הסיכון להידבק בקרב מחוסנים נמוך פי 3, והסיכון לסבול ממחלה קשה או ממוות נמוך פי 10, בנוסף, עובדים מחוסנים יוכלו גם לחזור להשתתף באירועים ובוועידות ואף לטוס לנסיעות עבודה מטעם החברה".

ההחלטה על הקמפיין של אינטל מגיעה על רקע התפשטות נגיף הדלתא בעולם, והמאמץ לעודד את האזרחים להתחסן. כך למשל בחברות ענק אחרות, כמו גוגל ומיקרוסופט, הודיעו שיחייבו את העובדים שלהן להתחסן כדי להגיע למשרדים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בסד
    יפה מאד
    החברה מוכנה לממן מכח הגאווה 28,000,000 מליון דולר מכיסה הפרטי עבור עובדיה
    שאפו גדול לעולם הבלוף והשקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים