שיתוף
תגובות
כלכלה » פיננסים » בורסה ושוק ההון » אינטרקיור תחל להיסחר היום בנאסד"ק
מתרחבת
אינטרקיור, תיסחר מעתה בשלוש בורסות שונות: הנאסד"ק בארה"ב, בורסת טורונטו בקנדה ובבורסה של תל אביב. החברה תיסחר תחת הסימבול "INCR"
נאסד"ק | צילום: Goran Vrhovac, שאטרטוק

חברת אינטרקיור – חברת הקנאביס מדווחת כי עמדה בכל דרישות הרגולציה לרישום למסחר בנאסד"ק וכי מניותיה יחלו להיסחר היום ב-NASDAQ GLOBAL MARKET (הנאסד"ק) תחת הסימבול "INCR".

אינטרקיור, תיסחר מעתה בשלוש בורסות שונות: הנאסד"ק בארה"ב, בורסת טורונטו בקנדה ובבורסה של תל אביב. בכך ייסחרו מניות אינטרקיור בבורסות של שלושת שווקי הקנאביס הגדולים בעולם, תוך הבטחת נגישות גבוהה למשקיעים מוסדיים ופרטיים המתמחים בהשקעה בתחום.

המסחר במניות החברה בנאסד"ק יאפשר לאינטרקיור להרחיב את החשיפה למשקיעים, בהם קרנות וגופי השקעה מתמחים, וכן להגדיל את נפח המסחר במניה. החברה מצפה כי המסחר בנאסד"ק, לצד מניותיהן של ענקיות הקנאביס בעולם, ייצר ערך עבור בעלי המניות.

אינטרקיור דיווחה ברבעון השני של 2021 על המשך צמיחה מהירה ורווחית, עם רבעון שישי ברציפות של צמיחה דו ספרתית גבוהה מרבעון לרבעון וגידול של 37% בהכנסות הרבעון השני בהשוואה לרבעון הראשון. מול הרבעון המקביל, צמחו ההכנסות של אינטרקיור ביותר מפי 4 לכ-45 מיליון שקל והרווח המתואם ממגזר הקנאביס זינק פי 7 והגיע לשיא של כ-12 מיליון שקל, המהווה 26% מסך ההכנסות. הכנסות פרופורמה הגיעו ברבעון השני של 2021 ל-55 מיליון שקל ומשקפות קצב הכנסות שנתי של כ-220 מיליון שקל. אינטרקיור דיווחה כי היא צופה המשך צמיחה בהכנסות וברווח גם ברבעון השלישי של 2021 ולאורך השנה כולה.

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור, מסר, "זוהי אבן דרך משמעותית במסע של אינטרקיור שהחל לפני 13 שנים. אנחנו ממשיכים לממש את החזון שלנו ולהוביל את שוק הקנאביס הבינלאומי ככל שמדינות נוספות מכירות ביתרונותיו הרפואיים של צמח הקנאביס. הרישום למסחר בבורסה המובילה בעולם תגדיל את הגישה שלנו למשקיעים פרטיים ומוסדיים כאחד. הישג זה מבטיח את היכולת שלנו להאיץ עוד יותר את הפעילות העסקית שלנו, לשפר את איכות החיים של מטופלים ברחבי העולם וליצור ערך לחברה ולבעלי המניות שלה ".

אלכסנדר רבינוביץ, מנכ"ל אינטרקיור, מסר, "אינטרקיור מצליחה ליישם בהצלחה ובאופן שיטתי את אסטרטגית הצמיחה הרווחית ומבססת את מעמדה כחברת קנאביס בינלאומית מהצומחות והרווחיות בעולם. הרישום למסחר בנאסד"ק מהווה הישג ועמידה באחת מאבני הדרך המרכזיות בהתפתחות החברה ובבניית ערך למשקיעים שלנו. אני מודה לדירקטוריון החברה, לחברי ההנהלה ולכל עובדי אינטרקיור המסורים על עבודת צוות ועמידה ביעד האסטרטגי שיאפשר לנו להמשיך ולהצעיד את אינטרקיור לשיאים נוספים".

עו"ד רונן קנטור וצוותו ממשרד דורון טיקוצקי קנטור גוטמן נס ועמית גרוס, ייצגו וליוו את אינטרקיור בהליכי הרישום בבורסת TSX וה- NASDAQ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים