שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » איסור יציאה מהארץ למשך שנה למפירי בידוד
יוזמת שקד
ע"פ היוזמה, 'העונש' יחול גם על אלו שנוסעים למדינות 'אדומות' ללא אישור מועדת חריגים ואף על ילדים, שקד מתכוונת להציג את היוזמה בישיבת קבינט הקורונה הערב
נתב"ג ללא נפש חיה | צילום: Stanislaw Tokarski, שאטרסטוק

שרת הפנים איילת שקד מתכוונת להטיל סנקציה חסרת תקדים על חוזרים מחו"ל המפירים בידוד, בכך שלא יוכלו לצאת מהארץ למשך שנה, בנוסף לקנס של ה-5000 ₪ באופן שרירותי, זאת בניסיון להרתיע מפירי בידוד כחלק מנסיון הממשלה החדשה להתמודד עם ההתפרצות החדשה של נגיף הקורונה.

לפי יוזמתה של שרת הפנים, 'העונש' יחול גם על אלו שנוסעים למדינות 'אדומות' ללא אישור מועדת חריגים ואף על ילדים.

השרה שקד מתכוונת להציג את היוזמה בישיבת קבינט הקורונה שתתקיים הערב (א') "זה כלי אכיפה מאוד פשוט, שמו של אדם שייתפס מפר בידוד ידווח מיד לרשות האוכלוסין והוא יצטרף לרשימה שתאסור על יציאתו מהארץ במשך שנה". כך אמרה.

היא הוסיפה: "אני חושבת שזה מידתי. אם אתה נוסע לחו"ל ולא מקיים את הנחיות המדינה, אז שא בהשלכות, זה בעיקר רלוונטי עכשיו בחופש הגדול. יש משפחות שנוסעות לנופשים עם ילדים והם לא מחוסנים – ואז הם יחזרו לארץ וילכו לחברים. זה כלי שהוא בעיקר הרתעתי".|

כזכור, שר הבריאות הורוביץ אמר כי מרבית ההדבקות בישראל קורות בעקבות הפרות בידוד, ולכן זוהי המטרה העליונה במלחמה בנגיף.

כזכור, בשבוע שעבר חתם מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי על תיקון לצו בריאות העם, שמאפשר לרשויות כעת להקשיח את הנהלים מול מחוסנים ומחלימים שנדרשים לבידוד. כאשר לפי הצו ניתן כעת להטיל קנס בגובה 5,000 שקל על אחראי על ילד מתחת לגיל 12 שמתגורר עמו והפר בידוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים