שיתוף
תגובות
צרכנות » איקאה צפויה לפתוח את חנויותיה היום ב-10:00
בניגוד לחוק
'איקאה' צפויה לפתוח את חנויותיה היום ב-10:00 • הרשת תפעיל את הקומה הראשונה בלבד שם היא מוכרת מזון ופריטים חיוניים • משרד הבריאות לא נתן אישור לפתיחת החנות
איקאה | צילום: FotograFFF, שאטרסטוק

חנות ה'כל בו' השוודית 'איקאה' צפויה לפתוח את חנויותיה היום ב-10:00. ברשת החליטו לפתוח את החנויות במתכונת מצומצמת. הרשת תפעיל את הקומה הראשונה בלבד שם היא מוכרת מזון ופריטים חיוניים. היא לא תמכור רהיטים ושאר המחלקות ישארו סגורות.

כזכור, מאז שהוטל הסגר השני בישראל, החנויות של איקאה נותרו סגורות. לפני כחודש הצהירו בחברת הריהוט כי יש בידי החברה חוות דעת משפטית שמאפשרת לה לפתוח את החנויות, ואולם במשרד הבריאות חשבו אחרת ויצאו בהבהרה לפיה "משרד הבריאות לא נתן אישור לפתיחת החנות. עמדת המשרד היא כי חנות רהיטים, ובכלל זה איקאה, אינה מקום שעיקר עיסוקו מכירת מוצרים חיוניים לתחזוקת הבית", מאז החברה חזרה בה, ועד היום כאמור חנויותיה נותרו סגורות.

במשרד הבריאות טענו כי עמדתם לא השתנתה וכי הרשת לא מוכרת מוצרים חיוניים, בעוד שברשת טענו אז כי על פי מתווה הפתיחה, לפיו לא ייפתחו המסעדה, אזור ממלכת הילדים ומתחם הרהיטים – איקאה מהווה חנות לממכר מוצרים חיוניים.

מנכ"ל איקאה שוקי קובלנץ, אמר בחודש שעבר בריאיון לאולפן ווינט, כי "יש חנויות רחוב שנפתחו, לפני זה יש תקנה שאומרת שאפשר לפתוח חנויות שהם בתחום מזון, פארמה ותרופות וחנויות שעיקר עיסוקם הם מוצרים חיוניים ותחזוקת הבית, אין רשימה בחוק שקובעת מה מוצר חיוני לתחזוקת הבית. אנחנו לא נילחם באף אחד, רוצים הבנה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים