שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » איראן: "עלינו על זהות המתנקשים במדען"
קצה חוט
דובר ממשלת אירן מאשר לראשונה את הדיווחים על איתור 'קצה חוט' בחשיפת זהות המעורבים בחיסול פאריזאדה: "הדבר החשוב ביותר הוא שהידע שלנו לא נפגע כתוצאה מההתנקשות"
מוחסן פחריזאדה, אבי תכנית הגרעין האיראני שחוסל | צילום: צילום: רשתות חברתיות איראניות

דובר ממשלת איראן התייחס היום לחיסולו של מדען הגרעין מוחסן פחריזאדה ביום שישי, ואמר כי גורמי המודיעין במדינה הצליחו להתחקות אחר זהותם של המתנקשים.

לפי הדיווח, בראיון לתקשורת באיראן התבטא דובר הממשל, עלי רביעי, על חקירת האירוע ואמר כי זהותם של המתנקשים והמעורבים בהתנקשות ידועה למשטר שחוקרת את המקרה.

"אנו ממתינים לתוצאות החקירה וכשזו תהיה לקראת סיום ומירב הנתונים יהיו בידנו, הגורמים הרלוונטיים יתכנסו כדי להחליט על הצעדים הבאים ועל אופי התגובה", אמר רביעי.

רביעי ציטט את דברי חמינאי שאמר, כי "הדבר החשוב ביותר הוא שהידע שלנו לא נפגע כתוצאה מההתנקשות ונמשיך לשפר ולהגדיל את יכולותינו הטכנולוגיות".

בדבריו התייחס הדובר לדיווחים מהיומיים האחרונים על חשיפת זהות המתנקשים כאשר קלסתרונים של ארבעה מהם התפרסמו בניסיון לדלות מידע ולהתחקות אחר עקבותיהם. מידע שזכה להתעלמות מגורמים רשמיים במדינה. הוא אישר את המידע אך הסתייג מהתלהמות השיח הציבורי והדרישה הנחרצת לגבות את דמו של פחריזאדה בהקדם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים