שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » איראן: ישראל תקפה את מתקן הגרעין
"אין נזק משמעותי"
דובר הממשלה עלי רבאי: "המשטר הציוני ביצע את המתקפה כדי לאותת שהוא יכול לעצור את איראן וכי אין צורך לדבר איתה. רק נפער חור בגג, הוא נשלח לתיקון"
תגיות:
מתקן הגרעין בנתנז | צילום: הטלוויזיה האיראנית

איראן האשימה היום (שלישי) את ישראל בפעולת החבלה במתקן הגרעין שלה בכראג' בחודש שעבר. דובר הממשלה, עלי רביע, אמר כי התקיפה נועדה לסכל את שיחות הגרעין בווינה, אך הוא טוען כי פעולות כאלו רק יחזקו את איראן.

"המשטר הציוני ביצע פעולות שכאלה כדי לאותת שהוא מסוגל לעצור את איראן ולומר שאין צורך בשיחות עם איראן, אבל מתי שחבלה שכזו מתרחשת, כוחנו עולה", אמר רביעי. הוא אישר כי הייתה חבלה בבניין אך טען ש"היא לא הביאה לפגיעה משמעותית בנפש או ברכוש".

רביע טען כי נגרם רק נזק מוגבל נגרם למתקן בכרג', שבאזור טהראן, אך תמונות לוויין הראו כי הגג באתר חסר. "הנזק לציוד אינו משמעותי", אמר דובר הממשלה היום. "חור נפער בתקרת אחד המבנים התעשייתיים כך שהגג הוסר לצורך תיקונים", אמר רביע על תמונת הלוויין.

כזכור, בשבוע שעבר דווח באיראן כי מטוסים לא מאוישים פגעו במפעל לייצור להבי האלומיניום שמסתובבים בצנטריפוגות. לא פורסמה מידת הנזק שנגרמה למתקן שממוקם בעיר קאראז' ממערב לטהרן. מדובר בחבלה שלישית בשרשרת הייצור של תוכנית הגרעין האיראנית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים