שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "איראן לא יכולה לפעול ולחמוק בלי עונש"
ביידן במסר
נשיא ארה"ב אמר כי אם איראן תתמוך במיליציות המאיימות על האינטרסים האמריקאים, היא "תישא בתוצאות". דיווח: ארה"ב העלתה כוננות בקרב כוחותיה בעיראק
ג'ו ביידן | צילום: Stratos Brilakis, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר כי על איראן לראות את התקיפה האמריקנית בסוריה כאזהרה ועליה לצפות שיהיו השלכות אם תתמוך במיליציות שמאיימות על אמריקנים ועל אינטרסים של ארה"ב. "אתה לא יכול לפעול ולצפות לחמוק מכך ללא עונש. היזהרו", אמר ביידן לכתבים בטקסס ששאלו אותו איזה מסר רצה להעביר לאיראן כשהורה על התקיפה.

התקיפה האמריקאית בסוריה שאירעה ביום שישי, נעשתה באישורו של הנשיא ביידן והגיעה לאחר רצף שיגורים רקטיים נגד יעדים אמריקאים בעיראק. כמו כן, על פי התקשורת הסורית, 22 בני אדם נהרגו במהלכה, כולם מארגון הטרור "גדודי חיזבאללה".

רשת החדשות האמריקנית פוקס ניוז דיווחה כי כוח המשימה המשותף "מבצע נחישות טבועה", העלה את רמת הכוננות של כוחות הצבא האמריקנים המוצבים בעיראק. בנוסף, קבלנים אמריקנים בבסיס חיל האוויר העיראקי בעיר בלאד הוכנסו לכוננות מחשש לתגובה על התקיפה האמריקנית אתמול בסוריה.

סוריה גינתה אמש בחריפות את התקיפה האמריקנית בגבולה המזרחי. משרד החוץ הסורי כינה את הפעולה "פחדנית" והפציר בביידן שלא להמשיך במדיניות קודמו, הנשיא דונלד טראמפ. "ממשל ביידן אמור להיצמד ללגיטמציה המוענקת על בסיס החוק הבינלאומי ולא לחוקי הג'ונגל כמו הממשל הקודם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים