שיתוף
תגובות
חדשות » "לאיראן 3,000 טילים שמגיעים עד תל אביב"
איראן מתחמשת
איראן חשפה "צוללות חכמות" ומחזיקה אלפי טילים בליסטיים מדוייקים שמגיעים לישראל. "פרק חדש בכוח הצבאי של איראן"
טילים של צבא איראן. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מפקד פיקוד המרכז האמריקני, גנרל קנת מקנזי, אמר הערב (שלישי) בדיון בסנאט בארה"ב כי איראן מחזיקה יותר מ-3,000 טילים בליסטיים מסוגים שונים, והוסיף כי חלקם יכולים להגיע לתל אביב.

הגנרל האמריקני אמר עוד כי הטילים האיראניים עדיין לא יכולים להגיע לאירופה, אולם ציין כי בחמש עד שבע השנים האחרונות איראן השקיעה משאבים רבים בתוכנית הטילים שלה כדי להגדיל את טווח הטילים ולשפר את הדיוק שלהם. "ראינו את זה בהתקפה על הבסיס האמריקאי בעין אל אסד אחרי חיסול סולימאני , אז הטילים האיראנים פגעו בדיוק של כמה עשרות מטרים", הוא אמר.

עוד אמר מקנזי כי איראן ממשיכה להיות האיום הגדול ביותר על האינטרסים האמריקאים ועל ביטחון המזרח התיכון. "היכולת הבליסטית האיראנית מהווה איום קיומי לביטחון של כל מדינה באזור, כולל שותפינו הקרובים", הוא אמר.

במקביל, חשפו היום משמרות המהפכה של איראן בטקס שנערך בטהרן כי ארגון הלחימה הימי של משמרות המהפכה הצטייד לראשונה ב"צוללות חכמות". צוללות אלו מסמנות תחילת עידן חדש באיראן של יכולות צבאיות קטלניות. הציוד החדש אמור לחזק את יכולת ההרתעה של איראן להתמודד עם איומים תת-ימיים, וכי הדבר יסמן פרק חדש בכוח הצבאי של משמרות המהפכה במשימותיה הימיות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים