שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אישה חרדית הוכתה באלימות בלונדון
פשע שנאה
החשוד הפתיע את הצעירה מאחור, שם על ראשה ציפית של כרית ומיד מתחיל להכות אותה באגרופים בבטנה • המשטרה וארגון השומרים היהודי מחפשים אחרי החשוד
תגיות:
התוקף | צילום: ארגון "שומרים"

חשד לפשע שנאה בלונדון: אישה חרדית הותקפה בשכונת סטמפורד היל בבירת אנגליה על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. התוקף כיסה את ראשה וחבט בה כמה פעמים. טרם ברורה סיבת התקיפה אבל משטרת המטרופוליטן וארגון האבטחה היהודי "השומרים" מחפשים אחר החשוד.

בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה החשוד כיצד הוא עקב אחרי הקורבן, מגיח מאחוריה, שם על ראשה ציפית של כרית – ומכה אותה נמרצות באגרופים. הצעירה הובהלה לבית החולים כשהיא סבלה מחבלות קלות בלבד. בקהילה היהודית המקומית מעריכים – מדובר בפשע שנאה.

מטעם ארגון "השומרים" נמסר: "ביום חמישי האחרון צעירה יהודייה בת 27 הותקפה באכזריות בידי גבר חשוד שכיסה את ראשה במה שנראה כמו כרית והיכה אותה כמה פעמים בראשה ובבטנה. האישה הצליחה להימלט וטופלה בבית החולים".

עוד נמסר כי "'שומרים' צפה בשעות רבות של חומרים ממצלמות אבטחה שמהם עולה כי החשוד עקב אחרי האישה לאורך זמן ממושך, כ-20 דקות לפחות, לפני שתקף אותה בסמטה שקטה. החשוד מתואר כגבר לבן כבן 50. הוא צעד כשברשותו תיק על גלגלים".

עד כה לא נעצר אדם אולם ארגון "שומרים" הודיע כי הגביר את מערך האבטחה המקומי בסטמפורד היל מאחר והמקרה מצטרף לעלייה מדאיגה בתקיפות אנטישמיות. במקרה אחר שהתרחש באותו היום אישה אחרת הותקפה, נחנקה והוכתה על ידי אדם אלמוני בנוטינגהאם. אולם בניגוד למקרה המדובר, בחשד לתקיפה הזו נעצר אדם והוא הובא בפני שופט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים