שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » איש העסקים נתן מיליקובסקי ז"ל
עד בתיק 1000
רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ספד: "נתן היה בן הדוד הבכור של השבט שלנו – חכם להפליא, אדיב, תמיד סקרן, תמיד מחפש"
בית קברות | צילום: yosefus, שאטרסטוק

הלך לעולמו איש העסקים האמריקאי נתן מיליקובסקי ז"ל. נתן הינו קרוב משפחתו של רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ומי שהיה עד בתיק 1000 שמתנהל כנגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניה.

רה"מ לשעבר בנימין נתניהו ספד: "נתן מיליקובסקי, בן דודי האהוב, הלך לעולמו לאחר מחלה ממושכת. שרה, יאיר, אבנר ואני מתאבלים יחד עם אשתו רבקה, בנותיו בריינה ושירה ואחיו דני ומיידי. נתן היה בן הדוד הבכור של השבט שלנו – חכם להפליא, אדיב, תמיד סקרן, תמיד מחפש. בשנותיו האחרונות הוא נלחם במחלה איומה באומץ ובנחישות, כמו כל חייו. הוא יישאר לנצח בליבנו. אני אתגעגע אליו כאח".

מיליקובסקי היה עד בתיק 1000 ןהעיד על כך שנתניהו, הסתייע בו כספית ואף החזיק מניות בחברה שבשליטתו. הם קיימו ביניהם קשרים החל מצעירותם ובמשך השנים. לטענתם, לאורך השנים מיליקובסקי נתן לנתניהו כספים, וכן סייע לו כלכלית בדרכים נוספות, למשל במימון טיסות וביגוד.

נתניהו ומיליקובסקי טענו כי ראו במתן טובות ההנאה המתוארות "מסורת", שהמשיכה את נוהגו של אביו של מיליקובסקי לתת כספים לאביו של נתניהו. לצד זאת, על פי הראיות שנאספו, הסיוע הכספי ניתן לנתניהו אך לא לאחיו, ומיליקובסקי תיאר כי ביקש להקל בכך על נתניהו ו"לשחרר" אותו מדאגות כספיות בשעה שהוא ממלא תפקיד ציבורי חשוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים