שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » איש השמחה מאמריקה, החסיד הוותיק נפטר
אבל בויזניץ
הרב שמואל מאיר ע"ה, שהיה מחובר מאוד אל אדמו"רי בית ויזניץ, הלך לעולמו לאחר שנות ייסורים וסבל
תגיות:

מארה"ב מגיע הבשורה הקשה בפטירתו של איש השמחה, רום המעלות, הרב שמואל מאיר ע"ה, שהלך לעולמו לאחר שנות יסורים קשות ומרות שקיבל באהבה ובשמחה.

הרה"ח ר' שמואל זכה לחביבות יתירה אצל האדמו"ר בעל האמרי חיים מויזניץ זיע"א אשר קירבו עד מאוד כל השנים אותו ואת אחיו הרה"ח ר' לייבל ע"ה. לאחר הסתלקות ה'אמרי חיים' הוא נקשר בעבותות של אהבה וקדושה אל בנו האדמו"ר בעל הישועות משה זיע"א אשר כמים פנים לפנים גם מאיתו זכה לקירבה יתירה.

המנוח ז"ל זכה גם להארת פנים מיוחדת אצל האדמו"ר בעל התורת מרדכי מויזשניץ מונסי זצ"ל. עם הסתלקותו של בעל הישועות משה, הוא המשיך לחסות בחסידות תחת צילו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א, וזה מילא אותו בחיות ובשמחה.

מכריו מספרים שלא עבר חצי שעה בחייו שלא היה מתעניין בשלום הרבי שליט"א אשר אהבו והעריצו, לפני שנים אחדות במסגרת ביקור שערך האדמו"ר בארה"ב הגיע לביקור חולים אצל ר' שמואל ששכב בבית הרפואה, והנה כעבור שעה קלה מהביקור ור' שמואל הופיע באירוע שהרבי השתתף, לפליאת הנוכחים שתהו איך רק לפני שעה בודדת הוא שכב במיטתו וכעת הגיע עד לשם, ענה ואמר: "הרבי העניק לי חיות דקדושה וכעת יש לי כח להמשיך בסדר היום כבימי קדם".

הוא אהב את כל מצוות התורה ובפרט מצוות שיש בהן שמחה, ולכן הידר במיוחד בקישוט סוכתו ברוב פאר והדר עם קישוטים נפלאים ונהדרים, כאשר שקה בנמצא ילד בבורו פארק שלא ביקר בסוכתו. הוא גם אהב מאוד את חג הפורים והיה מהדר בלבושו, וזכור לטוב כאשר פעם כשחגג את ימי הפורים בצל רבו מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א עלה על השולחן לשמח, כאחד מצעירי החסידים, על אף גילו המבוגר.

בתקופה האחרונה נחלש והערב הוא החזיר את נשמתו אל בוראו בבית הרפואה בעיירת מאנסי נ.י. שם שהה בתקופה האחרונה.

הותיר אחריו את בנו הרה"ח ר' שם טוב מאיר, מחשובי חסידי ויזניץ בעיר אשדוד.

ת.נ.צ.ב.ה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים