שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "איתמר בן גביר הצית את ירושלים"
מסביר את הטרור
לפיד: "אילו היתה לנו ממשלה לא רק שוועדת החקירה לאסון הר מירון היתה כבר קמה, לא היה בכלל אסון בהר מירון"
יאיר לפיד | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם היום פוסט חריף בפייסבוק בו האשים את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בהסלמה הביטחונית: "אילו היתה לנו ממשלה השיקולים הבטחוניים לא היו מתערבים בשיקולים הפוליטיים. אף אחד לא היה נותן למופרע ברשיון כמו איתמר בן גביר להצית את ירושלים ואחריה את המדינה כולה. אף אחד לא היה שואל את עצמו למה תמיד האש פורצת בדיוק כשזה הכי נוח לראש-הממשלה. אף אחד לא היה עושה מסיבות עתונאים אינסופיות במקום פשוט לעשות את העבודה".

לדבריו, "אילו היתה לנו ממשלה לא רק שוועדת החקירה לאסון הר מירון היתה כבר קמה, לא היה בכלל אסון בהר מירון. ההילולה היתה מתקיימת, אבל רק אחרי שכל תקנות הבטיחות מולאו בקפדנות, דרכי הגישה הוסדרו, המשטרה ומכבי האש קיבלו גיבוי מלא לעשות את כל מה שצריך לעשות".

"אילו היתה לנו ממשלה, היא היתה ממנה לפני שנתיים מפכ"ל חזק, נותנת לו תקציב ושולחת אותו להקים כוחות משימה שיטפלו במוקדי הצרות הידועות: האלימות בחברה הערבית, ארגוני הפשיעה הלאומנית (מלה פמיליה ולהב״ה עד מתפרעי עכו ולוד), השחיתות השלטונית".

"אילו היתה לנו ממשלה ההסברה הישראלית לא היתה כושלת ככה. במקום משרד מגוחך לעניינים איסטרטגיים ומשרד משונה למודיעין, היה פשוט משרד חוץ חזק ומתוקצב, עם מערך הסברה דיגיטלי שאין שני לו, עם צעירים מבריקים בני 24 שיושבים מול מסכים ומשתלטים על הרשתות החברתיות בכל העולם. דוברים רהוטים היו פושטים על האולפנים. הסיפור של ישראל היה מנצח בזירה הבינלאומית".

"אילו היתה לנו ממשלה אנשים צעירים לא היו שואלים את עצמם שאלות קשות, מכאיבות, לגבי עתידם במדינת ישראל. אילו היתה לנו ממשלה לא היינו שונאים אחד את השני. מפני שהממשלה היתה הגורם המאזן, המכבד, המחבר. היא היתה זו שאומרת דווקא לתומכיה ושותפיה (כי להאשים תמיד את המתנגדים שלך זו לא מנהיגות) שהיא לא מוכנה לקבל את השפה הזו, את ההסתה הזו, את הטקסטים המזעזעים שפוצעים שוב ושוב את נפש האומה".

"אילו היתה לנו ממשלה היא היתה מנצלת את הקורונה כדי להעביר תקציב ולהוציא לדרך חמישה-ששה פרוייקטים לאומיים גדולים שישנו את הכלכלה העתידית: אינטרנט מהיר, הכשרות מקצועיות לחרדים ולערבים, רכבות קליע שיבטלו את הפריפריה. כולם יודעים מה צריך לעשות, התוכניות כתובות כבר שנים, רק אין ממשלה".

"אין לנו ממשלה. אנחנו לא נוותר על הנסיון לבנות אחת. נהפוך כל אבן. נבחן כל אפשרות. נבדוק אם הבלתי-אפשרי הוא אפשרי. הצד השני עובד קשה בלהכשיל אותנו. זה הדבר היחיד שהוא עדיין טוב בו – להכשיל, להזיק. אנחנו לא נירתע. נמשיך לעבוד קשה מול כולם עד הרגע האחרון. אם צריך, נלך לבחירות וננצח. עד שתהיה פה ממשלה", דברי לפיד.

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. ולחשוב שהוא היה עלול להיות ראש ממשלה
    ב״ה שהצילנו ממפלגת השינוי המשונה והמוזרה

  2. יאיר לפיד פטפטן קשקשן
    לא עשה דבר וחצי למען עם ישראל
    קודם תגיע לקרסוליים של גנץ,של מפקדי צהל,
    תלמד על העבר ומסירות הנפש של איתמר בן גביר
    ואז …
    תדבר….

  3. למה אתה חושב שבין גביר מתסיס ואתה מקלל שהוא מופרע ועוד למה לפיד אולי החמס ניק מעזה והתיקשורת שפוצצו אותה עכשיו היא זאת שמתסיסה את הארץ והאיזור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים