שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אכיפה בררנית? מכר קישוטים לסוכה ונקנס
סמוך למודיעין עילית
למרות שהתקנות מאשרות את פעילותן של חנויות העוסקות במכירת מוצרים הקשורים לחג, החליט פקח מקומי לקנוס את בעל חנות הצעצועים החרדית בצומת שילת
חנות הצעצועים החרדית שנקנסה | צילום: באדיבות כיכר השבת

מקומם: פקח המועצה האזורית חבל מודיעין השית על חרדי שבבעלותו חנות צעצועים בצומת שילת קנס בגובה 5,000 ₪, בגין הפרת הנחיות הקורונה כביכול. אלא שלטענת בעל החנות, מדובר בהתנכלות לכל דבר, שכן התקנות מאשרות את פעילותם של עסקים המוכרים מוצרים הנדרשים לחג הסוכות.

"יש פה עוול של מועצת שילת, זה בלתי יאמן, אולי בגלל שאנחנו חדשים אז לא הצלחנו ליצור קשר כמו שהשכנים שלנו יצרו – ולמעשה השכנים שלנו פתוחים וכל העסקים באזור פתוחים", טען בעל החנות בשיחה עם כתב 'כיכר השבת' שחשף את המקרה.

לדברי בעל החנות, "לפני יומיים הגיע אלינו פקח מרישוי עסקים ואמר לי לסגור את החנות, הסברתי לו כי אני מוכר מוצרים הקשורים לסוכות והוא התעקש ואמר כי החנות מיועדת למכירת צעצועים ולכן אני מחויב לסגור.

"לא הועילו לי כל ההסברים ואף שהראתי לו את לשון החוק, הוא התעקש שעלי לסגור את החנות. הפקח ראה שאני ממשיך להתעקש, אז הוא אמר לי בינתיים רק תסגור את הדלתות ואני אגיש שאילתה מול המוקד, האם מותר לך לפתוח.

"הבוקר, אותו פקח הגיע ואני לא הייתי, אלא העובדת, כך שהוא לא יכל להתעמת איתה והוא נתן לה דו"ח של 5,000 ₪. אמרתי לעובדת שתיתן לי לדבר עם הפקח, אך הוא לא הסכים בשום פנים ואופן לדבר איתי, שם את הדו"ח ונתן לה" .

מהמועצה האזורית חבל מודיעין נמסר בתגובה: "מדובר בחנות צעצועים אשר קיבלה התראה מספר ימים קודם. הפקח שהיה במקום ראה קונים בתוך החנות, אשר רכשו צעצועים ולא שום דבר הקשור לסוכה. יתרה מכך, בעל החנות אף לא טען בפני הפקח שמדובר במכירת מוצרים לבניית סוכה והפקח אף לא ראה מוצרים כאלה בחנות. בידי הפקח הוכחה למכירת צעצועים. ראוי לציין כי באזור ישנה מכירה של מוצרים לסוכה והפקח אפשר את פעולתם ללא כל טענה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים