שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בעולם » אלביט זכתה בחוזה לאימון חיל הים הבריטי
כחול לבן
אלביט מערכות הודיעה הבוקר כי זכתה בחוזה בהיקף של כ-166 מיליון דולר מול משרד ההגנה הבריטי, בו היא תאמן ותשפר את חיל הים הבריטי • החוזה ל- 12 שנה
ספינת מלחמה בריטית | צילום: Peter Moulton, שאטרסטוק

אלביט מערכות הודיעה הבוקר כי זכתה בחוזה בהיקף של כ-166 מיליון דולר (כ-123 מיליון ליש"ט) ממשרד ההגנה הבריטי, במסגרת התוכנית העתידית לאימון ימי של חיל הים המלכותי של בריטניה, החוזה יבוצע במהלך תקופה של 12 שנים, ויבוצע באמצעות חברה בת שלה באנגליה Systems UK Ltd. Elbit.

במסגרת התוכנית תבוצע טרנספורמציה ומודרניזציה של האימון היבשתי של חיל הים המלכותי, לרבות הקמת בית הספר העתידי לצוללות. כספק ואינטגרטור של פתרונות האימון בקונסורציום, אלביט מערכות אנגליה תפתח ותספק מאמן חדש למפעילי מערכות ניהול קרב בבית הספר העתידי לצוללות, ותחדש ותנהל את מערכות סימולציה לאימון וירטואלי מדמה מציאות הקיימות בחיל הים המלכותי. אלביט מערכות אנגליה תספק טכנולוגיות אימון חדשות שתשפרנה את יכולת האימון המבצעית הביטחונית הימית, ותאפשרנה זמינות ויעילות של היכולות הקיימות.

מרטין פוסייט, מנכ"ל אלביט מערכות אנגליה, אמר: "התוכנית תהווה פריצת דרך בחתירה לטרנספורמציה של חיל הים המלכותי, עם הכנסת יכולות אימון משופרות הנמצאות בקדמת המאמץ למיצוי הפוטנציאל של כוח האדם והצבתו בחזית במהירות רבה יותר. אנו גאים להיות חלק מהצוות שיספק יכולות אימון מהדור הבא לחיל הים המלכותי, בהמשך להצלחה של החברה באספקת יכולות אימון מתקדמות לצבא הבריטי ולחיל האוויר המלכותי".

לפני כ-3 שבועות אלביט הודיעה על חתימה על הסכם לרכישת החברה האמריקאית ספרטון, שמתמחה בפיתוח טכנולוגיה ואספקת מערכות לאיתור צוללות, בסכום של 380 מיליון דולר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים