שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלהרר תמונה ליו"ר הוועדה המסדרת
תם עידן זוהר
עם קבלת המנדט מנשיא המדינה הוחלט כי ח"כ קארין אלהרר תשמש כיושבת ראש הוועדה המסדרת מטעם יש עתיד. "אנהל את הוועדה תוך התחשבות בכל סיעות הבית"
מיקי זוהר | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

עם קבלת המנדט מנשיא המדינה הוחלט כי ח"כ קארין אלהרר תשמש כיושבת ראש הוועדה המסדרת מטעם יש עתיד. "ח"כ אלהרר שכיהנה בעבר בתפקיד יושבת ראש הוועדה לביקורת המדינה, תמשיך לפעול במסירות למען האינטרס של כלל הציבור בישראל", נמסר. אלהרר אמרה כי "אנהל את הוועדה תוך התחשבות בכל סיעות הבית ולמען הקמתה של ממשלת אחדות ישראלית".

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד מסר: "מדינת ישראל זקוקה לכנסת מתפקדת, שפועלת באחדות ובהוגנות בין סיעות הבית ובעיקר למען אזרחי ישראל. ח״כ קארין אלהרר תוביל את הוועדה המסדרת בראש ובראשונה כשליחת ציבור מעולה. אלהרר בקיאה מאוד בזירה הפרלמנטרית ורואה לנגד עיניה את טובת הציבור, ואת מחויבותה כחברת כנסת. אני בטוח בהצלחתה״.

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ מאיר כהן הוסיף: "העברת ראשות הוועדה המסדרת לידינו, היא צעד ראשון להשבת הכנסת לייעודה המרכזי – עבודה למען הציבור. פחות התעסקות בפוליטיקה ויותר עיסוק יומיומי במה שחשוב לאזרחי ישראל. מי אם לא חברתי, ח"כ קארין אלהרר הנכונה למשימה".

כזכור, אמש החליט יו"ר הוועדה המסדרת היוצא ח"כ מיקי זוהר להסיר מסדר היום את ההצעות למתן פטור מחובת הנחה (קידום חקיקה זריז) לחוק הבחירה הישירה לראשות הממשלה וחוק ביטול ממשלת החילופים, לאור התנגדות רע"מ ותקווה חדשה.

קידום מהיר של הצעות החוק להסדרת המאחזים הבלתי חוקיים, פסקת ההתגברות ושינוי שיטת בחירת השופטים לבית המשפט העליון אושרו בוועדה. כמו כן אושר גם קידום מהיר של הצעת חוק התובע הכללי שנועדה להפריד בין התביעה הפלילית לבין הייעוץ המשפטי לממשלה וביטול ההתנתקות בצפון השומרון. חברי הכנסת דנו גם בחוקים לביטול תכנית ההתנתקות, עונש מוות למחבלים, איסור כניסת מסתננים, הגבלת זכות העמידה, מינוי שופטים לעליון, התובע הכללי ופסילת ראייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים