שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלון דוידי החליט להישאר ראש העיר שדרות
ימונה לשר?
מספר שלוש ברשימת המפלגה לכנסת החליט לשוב לתפקידו בדרום, אולם עשוי להתמנות לשר אם ימינה תצטרף לממשלה. במקומו צפויה להיכנס לכנסת עידית סילמן
תגיות:
אלון דוידי ונפתלי בנט בימים טובים יותר | צילום: אריאל זנדברג

ראש עיריית שדרות ומס׳ 3 בימינה, אלון דוידי, עדכן היום (ב) את יו״ר ימינה, נפתלי בנט כי בכוונתו להישאר בעת הנוכחית בתפקידו כראש עיריית שדרות ולא להיות מושבע לכנסת ה-24 ביום ג׳ הקרוב. אלון דוידי ימשיך להוות חלק חשוב בימינה ויוביל את פעילות השטח השוטפת במפלגה, בהמשך לעשייתו בקמפיין.

דוידי, אחד השמות הבולטים ברשימה של נפתלי בנט בבחירות האחרונות, התלבט בימים האחרונים סביב המשך דרכו. גורם המעורה בפרטים טען כי דוידי חשש מכך שלא ימונה לתפקיד שר בתרחיש בו לא תקום ממשלה ואז לא יוכל לשוב לתפקידו כראש העיר.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, מסר: ״החלטתי להישאר בתפקידי כראש העיר שדרות כעת. הצטרפתי לימינה מתוך אמון עמוק במנהיגותו של נפתלי בנט ומתוך אמונה בערכי התנועה, ערכים של אהבת העם והארץ, ביצועיסטיות ושליחות ציבורית עמוקה, ועודני מאמין במפלגה ובחבריי לדרך. אני מודה לחברי וידידי, יו״ר התנועה נפתלי בנט, ומגבה אותו בפעולותיו להבאת ממשלת יציבה ומתפקדת לישראל״.

יו״ר ימינה נפתלי בנט: "אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר. אלון החליט להישאר בתפקידו כראש העיר שדרות ולכן לא יושבע כחבר כנסת. ‏אלון ממשיך בימינה והוא יוביל את הפעילות המוניציפאלית של התנועה במלוא התנופה".

דוידי, סגן יו"ר מרכז השלטון המקומי וחבר הליכוד לשעבר, עזב את המפלגה ואת נתניהו בחודש ינואר השנה, והביע אי אמון בראש הממשלה: "בנט הוא המנהיג היחיד שיוביל אותנו לנצח את הקורונה", אמר עם הכרזתו.

את מקומו של דוידי בכנסת צפויה לתפוס מספר 8 בימינה, חברת הכנסת לשעבר עידית סילמן. סילמן כיהנה תקופה קצרה כחברת הכנסת ה-21. כיום היא יזמית חברתית, ראש תחום בריאות בארגון מנהיגות אזרחית (ארגון הגג של העמותות והארגונים ללא כוונת רווח).

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים