שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » אלוף-משנה י׳ יפקד מהיום על סיירת מטכ"ל
ינצח על הנבחרת
בטקס צבאי שנערך היום בצה"ל, נכנס לתפקידו המפקד החדש של היחידה המובחרת בצה"ל • מפקד היחידה הקודם ימונה למפקד ההתקפה בסייבר ביחידה 8200
טקס חילופי מפקדים בסיירת מטכ"ל | צילום: דובר צה"ל

אלוף-משנה י׳ נכנס לתפקיד מפקד סיירת מטכ״ל במקומו של אלוף-משנה י׳, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים וחצי האחרונות, ויתחיל בקרוב את תפקידו כמפקד ההתקפה בסייבר ביחידה 8200.

טקס חילופי המפקדים נערך היום (ה׳), בראשות ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן.

במהלך הטקס התייחס ראש אגף המודיעין (אמ"ן), אלוף תמיר הימן, למינוי החדש ואמר כי "היחידה תחת י׳ עסקה בכל, לא רק בעליונות המודיעינית לקראת המלחמה הבאה, אלא גם במימוש ההגנה בגבולות בשגרה, והשתתפות במבצעי המערכה בין המלחמות, המבטיחים את מימוש האינטרסים של ישראל יום יום. היחידה פעלה בעומק, בים וביבשה, וברוב זירות המבצעים של צה״ל.".

האלוף הימן התייחס גם למועד סיום תפקידו בקרוב וסיכם 35 שנות שירות. "אלו היו 35 שנים מרתקות, זכות גדולה וחוויה ענקית. אנצור כל תפקיד וכל שנה, כל מבצע וכל משפחה שכולה לנצח. פינה חמה ומיוחדת אנצור לאנשים וליחידות שלימדו אותי והפתיעו אותי, סיירת מטכ״ל היא אחת כזו. לסיום, אאחל לאל"ם י׳ הנכנס, אתה מהמוכשרים במפקדי היחידה, איש אמיץ, קר רוח ומנוסה. ראיתי אותך מתפקד בקור רוח והתרשמתי מהמקצועיות והחדשנות שבדרך המחשבה שלך".

טקס חילופי מפקדים בסיירת מטכ"ל | צילום: דובר צה"ל
טקס חילופי מפקדים בסיירת מטכ"ל | צילום: דובר צה"ל
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים