שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » עודד בסיוק נכנס לתפקיד ראש אגף המבצעים
אחרי המבצע
הרמטכ"ל כוכבי: "התפקיד של אגף המבצעים בשנים האחרונות הפך למשמעותי יותר וניתן לראות זאת בצורה ברורה במבצע 'שומר החומות'"
עודד בסיוק | צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל מוסר כי אלוף עודד בסיוק, נכנס היום לתפקידו כראש אגף המבצעים. טקס החילופים נערך היום (ד') במחנה "רבין" (הקריה) במעמד ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. אלוף עודד בסיוק מחליף בתפקידו את אלוף אהרון חליוה, אשר כיהן בתפקיד ראש אגף המבצעים כשלוש שנים. אלוף חליווה יכנס במהלך החודשים הקרובים לתפקיד ראש אגף המודיעין.

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: "התפקיד המרכזי, שרק הולך ומתחדד בעוצמתו של אגף המבצעים, הוא לא להיות רק רב חיילי, או רק רב זרועי, אלא רב ממדי. התפקיד של אגף המבצעים בשנים האחרונים הפך למשמעותי יותר וניתן לראות זאת בצורה ברורה במבצע 'שומר החומות'".

"אני רוצה להודות לך אהרון, על כל השנים בהן פיקדת על אגף המבצעים, מבצע 'שומר החומות' היה ניצוח למופת שהיה בו את מימד עיצובי-תכנוני לצד מימוש והוצאה לפועל. הערכתי הגדולה לעשייתך. בסיוק, אתה קצין עם ניסיון רב, ברוך ועתיר כשרונות, בתפקידך כרח"ט תכנון, הצלחת להוציא חלקים גדולים מתר״ש ‘תנופה׳ ולהעלות אותה על המסילה הנכונה".

"זו הזדמנות נוספת לומר לך תודה על הדרך והאופן שבו הנהגת את התר"ש. אני רוצה בהזדמנות הזאת להודות לכל אנשי אגף המבצעים, עשיתם עבודה מצוינת במבצע 'שומר החומות', המכונה שלכם, מראשון האנשים ועד האחרון איכותית ומשומנת".

אהרון חליוה | צילום: דובר צה"ל
אביב כוכבי | צילום: דובר צה"ל
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים