שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » אלו הם 3 התסמינים החדשים לקורונה
הכירו
רשימת תסמיני הקורונה ממשיכה להתארך ואחרי כאבי הגרון, חולשה, איבוד הטעם והריח וסימפטומים נוספים, מתווספים לרשימה הבלתי נגמרת 3 תסמינים חדשים
חיטוי אף מנזלת | צילום: Dmytrenko Vlad, שאטרסטוק

אם עד עכשיו הרגענו את הסובבים אותנו בכך שנזלת באמצע הקיץ הינה תופעה שגרתית. רצוי שמעכשיו תתייחסו לתופעה זו ברצינות יותר ותצאו להיבדק.

על פי המרכז האמריקני לבקרת מחלות (ה-CDC), הרי שנזלת, בחילות, הקאות ושלשולים מתווספים גם הם לרשימת תסמיני מחלת הקורונה המוכרים ובהם חום, שיעול, קוצר נשימה, כאבי גרון, חולשה, כאבי שרירים ואיבוד טעם וריח.

את התסמינים החדשים פרסם ארגון הבריאות העולמי כבר לפני חודש, אולם הוא נמנע מלצאת על כך בהודעה רשמית ומסודרת. השבוע כאמור, פורסמו התסמינים החדשים בהודעה רשמית מטעם המרז האמריקני לבקרת מחלות וזיהומים.

עד כה דווחו בספרות הרפואית תסמינים 'בטניים' אפשריים הכוללים שינויים ביציאות, בחילות והקאות. אולם כאמור, כל הדיווחים הבהירו כי נזלת לא נכללת בתסמיני החולים, והיא למעשה המבחינה בין מחלה ויראלית אחרת או אלרגיה, לבין מחלת הקורונה.

יצוין, כי ההערכה בארה"ב היא שהסיבה שהמרכז לבקרת מחלות נמנע מלתת פומביות לתסמינים החדשים נובעת מחשש לדרישה של תושבים לבדיקה 'על כל נזלת'. במרכז פשוט לא רצו לעורר פאניקה מיותרת בציבור. על פי המרכז לבקרת מחלות, קיימים תסמינים נוספים לנגיף הקורונה, אלא שעד כה נמנע הארגון מלפרסמן משיקוליו הוא.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים