שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלו תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה
18 אלף הצביעו
ח"כ לשעבר עמר בר לב הגיע למקום השני, במקום השלישי נבחרה אמילי מואטי, ברביעי גלעד קריב ובחמישי אפרת רייטמן. במקום השישי נמצא רם שפע שעזב את כחול לבן
עמר בר-לב | צילום: ויקיפדיה

ח"כ לשעבר עמר בר לב נבחר במקום הראשון ברשימת העבודה לכנסת, במסגרת הבחירות המקדימות שהמפלגה קיימה היום (שני). אחריו נבחרו אמילי מואטי וגלעד קריב. בהמשך הרשימה, נבחרה אפרת רייטן במקום החמישי, ומיד אחריה ח"כ רם שפע – שעזב את כחול לבן לטובת המפלגה.

אחריו במקום השביעי אבתיסם מראענה. במקום השמיני יהיה נחמן שי, חבר הכנסת ודובר צה"ל לשעבר. במקום התשיעי הוצבה נעמה לזימי ובמקום העשירי יוצב גיל ביילין. במקום ה-11 ישובץ ערן חרמוני, ולאחריו במקום ה-12 יופיע נסים לסרי. במקום ה-13 אליס לסרי, ב-14 מאיה נורי ובמקום ה-15 אמיר חניפס.

יותר מ-45 אלף מתפקדי המפלגה יכלו הצביעו היום אינטרנטית או באחת מתשע קלפיות שפרוסות ברחבי הארץ. המתפקדים בחרו בין חמישה לשבעה מועמדים מבין 62 המתמודדים. בסך הכול הצביעו היום 18,106 אלפי מצביעים בבחירות המקדימות שערכה העבודה, ואחוז ההצבעה עמד על 40%.

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי: "חברות וחברים, מפלגת העבודה מתחילה מחדש עם רשימה חדשה שאתם בחרתם. המפלגה הדמוקרטית היחידה בישראל, התחדשה הערב בנבחרת איכותית, ערכית, נבחרת של אמת, נבחרת עם ייצוג שווה לנשים וגברים, נבחרת שווה".

"יחד עם חברי לרשימה, שכל אחד מהם באו לעבוד ולתת מעצמם למען הציבור, נלחם על מדינת ישראל שלנו, נאבק יחד למען כל אחד ואחת מאזרחיות ואזרחי ישראל. נלחם למען הבטחון הלאומי, למען הבטחון הכלכלי והבריאותי שלכןם שכל כך מופקרים היום. יחד נבנה מחדש בית של אכפתיות, של יושרה ושל אמת".

"גם החברים שלא התברגו בראש הרשימה הן שותפות ושותפים ממדרגה ראשונה לבנייה החדשה. יחד אנחנו קוראות וקוראים לכל הישראליות והישראלים – בואו הביתה. אנחנו הבית שלכם. בואו כדי שבעשרים ושלושה במרץ, נחזיר את האמת לפוליטיקה".

בתוך כך, שרת החוץ לשעבר ציפי לבני, שחוזרה על ידי כמה מפלגות, הודיעה כאמור הערב כי לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-24. "אני יודעת שישראל חשובה לכם ושאתם באמת מאמינים שיש בכוחי להציל אותה בבחירות הבאות. לצערי הכוח להציל לא בידיים שלי ולכן לא תראו אותי ברשימות שיוגשו השבוע לכנסת אבל הוא כן בידיים של כולנו ביחד", כתבה לבני בהודעה שפרסמה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים