שיתוף
תגובות
חדשות » אלטרנטיבה לנתב״ג: מאוגוסט טיסות משדה התעופה רמון לקפריסין וגיאורגיה
לטסים לחו״ל
בשלב זה ארקיע תפעיל ארבע טיסות שבועיות ללרנקה שבקפריסין ולבטומי שבגיאורגיה משדה התעופה רמון | היתרון, קיצור התורים יחסית וחניה חינם
מטוס ארקיע | צילום: Markus Mainka, שאטרסטוק

פתרון למשבר רשות שדות התעופה? חברת ארקיע תתחיל להפעיל החל מה-7 באוגוסט, 4 טיסות בינלאומיות שבועיות משדה התעופה רמון שבאילת ללרנקה שבקפריסין ולבטומי שבגיאורגיה. טיסות אלו יוצאות דופן, מכיוון שעד היום הפעילות יצאו טיסות בינלאומיות משדה התעופה רמון רק בחודשי החורף מאוקטובר עד מאי. 

טיסות אלו מיטיבות במיוחד עם תושבי דרום הארץ, שיכולים להגיע במהירות לשדה התעופה, זכות שהייתה שמורה עד עכשיו רק לתושבי המרכז, אך יתרונות הטיסה משדה התעופה ברמון יעודדו גם את תושבי המרכז להגיע לדרום.

היתרון הקריטי ביותר הוא חיסכון בזמני ההמתנה ודילוג על התורים האינסופיים, שקיימים כיום בשדה התעופה בן גוריון. בנוסף, ההתייצבות בשדה התעופה תהיה שעתיים בלבד לפני ההמראה, ולא ארבע שעות כפי שמתבקש מהטסים מנתב"ג.

בונוס נוסף לטסים משדה התעופה ברמון, חניה חינם למשך זמן השהייה בחו"ל, וכמובן חיסכון בזמני ההמתנה, דילוג על התורים המעייפים והמתישים שחווים הנוסעים כיום בדרכם לחו"ל בשדה התעופה בן גוריון. ההתייצבות לצ'ק-אין הינה רק כשעתיים לפני ההמראה ולא 4 שעות כפי שמומלץ היום בטיסות בינלאומיות מנתב"ג. בנוסף, חניה חינם למשך כל זמן השהייה בחול.

יו"ר ומנכ"ל חברת ארקיע גדי טפר אמר בתגובה למהלך "אני שמחים וגאים להיות חברת התעופה הישראלית הראשונה שתפעיל טיסות בינלאומיות בנמל התעופה רמון. אני רואה במהלך כצעד חשוב לתושבי אילת והסביבה דבר המאפשר להם להנות מחופשה בחול בנמל תעופה מתקדם הקרוב לאזור מגוריהם, אנחנו נצא עם 2 יעדים ובהמשך נשקול להפעיל יעדים נוספים".

עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, ברך גם הוא על היוזמה ואמר "הרעיון הוא לייצר פתרון נוח ומהיר לתושבי אילת והסביבה לטוס לחופשה בחו"ל בדרך מהירה ונוחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים