שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אליהו דוד קיי הי"ד הוא ההרוג בפיגוע המחריד
בן 26
אליהו הי"ד היה אמור להינשא בעוד מספר שבועות. מכריו ספדו וסיפרו בשיחה ל'בחזית' כי "אליהו הי"ד היה נער חינני ואהוב על הבריות, ליבו היה פתוח לעזור לכל אדם"
אליהו דוד קיי הי"ד | צילום: עדכוני חב"ד

לפני זמן קצר הותר לפרסום כי אליהו קיי הי"ד בן ה-26 הוא ההרוג מהפיגוע המחריד שהתרחש הבוקר בסמוך לרחבת הכותל המערבי. אליהו הי"ד עלה לישראל מאפריקה לפני כמה שנים והיה אמור להינשא בעוד מספר שבועות. לפרנסתו עבד כמדריך הסברה בכותל.

אליהו הי"ד הינו בוגר של ישיבת חב"ד בקרית גת. מכריו ספדו וסיפרו בשיחה ל'בחזית' כי "אליהו הי"ד היה נער חינני ואהוב על הבריות, ליבו היה פתוח לעזור לכל אדם ובכל עת עם החיוך שלא מש מפניו".

עוד בנושא:

ראש הממשלה נפתלי בנט כתב: "הלב בוכה על אליהו קיי הי״ד, שנרצח הבוקר בידי מחבל מתועב בירושלים. אליהו עלה ארצה מדרום אפריקה, שירת כלוחם צנחנים בגדוד 202 ולפרנסתו היה מדריך הסברה בכותל. הישראלי היפה שמחובר לארצו, למולדתו. מחבק את משפחתו וארוסתו על האובדן הכבד מנשוא. ברוך דיין האמת".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כתב: "אליהו קיי ז״ל נרצח היום בפיגוע בירושלים. אליהו עלה לישראל מדרום אפריקה, התגייס לצנחנים כחייל בודד והתגורר במודיעין. הוא עמד להתחתן ולהקים משפחה בישראל. לאחרונה עבד כמדריך הסברה ברחבת הכותל. בשם כל עם ישראל אני משתתף בצער משפחתו וזוגתו ושולח להם תנחומים מעומק הלב. יהי זכרו ברוך".

הקרן למורשת הכותל המערבי ספדה: "הקרן למורשת הכותל המערבי ורב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ כואבים ודומעים על הירצחו הבוקר של עובד הקרן למורשת הכותל המערבי, אליהו קיי ה' יקום דמו, על ידי רוצח שפל בדרכו לעבודתו בכותל המערבי".

"אליהו קיי ז״ל, עולה חדש מדרום אפריקה עבד כמדריך הסברה ברחבת הכותל המערבי והאיר פנים לכל אדם, עשה מלאכתו קודש במסירות ובנאמנות. משתתפים בצערה העמוק של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים