שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » אלימלך פירר ממליץ להתחסן נגד הקורונה
התמיכה החרדית
היועץ הרפואי הבכיר הרב אלימלך פירר מצטרף לקריאה להתחסן נגד נגיף הקורונה ומעיד על עצמו "כמי שיודע ומכיר את הנושא מקרוב ולעומק, עם כל הפרטים" • פרסום ראשון
אלימלך פירר | צילום: קובי גדעון, לע"מ

פרסום ראשון: היועץ הרפואי הבכיר, הרב אלימלך פירר, מצטרף לקריאה בהנהגה החרדית להתחסן מפני נגיף הקורונה.

ל'בחזית' נודע, כי בימים האחרונים הגיעו לידי פירר שאלות משורה של מנהלי מוסדות חרדיים שביקשו להתייעץ בדבר התחסנות התלמידים בחיסון החדש של 'פייזר' והאם עדיף לחכות, ופירר השיב כי הוא ממליץ על התחסנות מיידית.

בשיחה שקיים עם מנהלת כפר הנוער שירה חדשה, אסתי רוזנפלד, העיד על עצמו פירר כי הוא "יודע ומכיר את הנושא מקרוב ולעומק, עם כל הפרטים", והמליץ להנהלת המוסד לחסן את התלמידות. "אני יכול להגיד שאני ממליץ לעשות את החיסון", אמר פירר.

כזכור, בסוף השבוע האחרון הגיעו לארץ מאות אלפי מנות חיסון של חברת 'פייזר' ומשלוחים נוספים צפויים להגיע בקרוב. בשלב זה החיסון ניתן לצוותים הרפואיים ולאוכלוסיות ספציפיות, אך במוסדות התורה והחינוך מתכוננים ליום שבו החיסון יופץ לכלל האוכלוסייה ועל כן פונים לשאול את אנשי המקצוע, דוגמת הרב פירר.

פירר הוא לא היועץ החרדי היחיד שקורא להתחסן, הבוקר פרסם יו"ר ארגון 'מגן לחולה' בני פישר סרטון בו הוא אומר כי חובה להתחסן מפני הקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים