שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » אלי רוזנברג הוא בעל השליטה החדש ב'אל על'
חוזרת לטוס
חברת התעופה הלאומית הודיעה הבוקר כי תשוב לפעילות הדרגתית, לאחר הפיכתו אמש של אלי רוזנברג לבעל השליטה בחברה • החברה תפעיל טיסות נוסעים מתחילת החודש הבא
אלי רוזנברג ברקע מטוס אל על | צילום: ChameleonsEye, שאטרסטוק

תמי מוזס בורוביץ' איבדה אתמול (ד') את השליטה בחברת התעופה הלאומית 'אל על', לטובת חברת 'כנפי נשרים תעופה' של הנגיד החרדי אלי רוזנברג. זאת, לאחר שהנפקת החברה הסתיימה, בהתאם לדרישת המדינה, כאשר 'כנפי נשרים נשרים תעופה' רכשה 42.89% ממניות החברה.

בהודעה שפרסמה בערב 'כנפי נשרים תעופה', נכתב כי החברה של אלי רוזנברג "גאה על תוצאות ההנפקה הציבורית של חברת התעופה הלאומית אל על שבסיומו תחזיק ב-42.89% מהבעלות בחברה. 'כנפי נשרים תעופה' לוקחת על עצמה אחריות גדולה להשיב את אמון הנוסעים, להבטיח את תעסוקתם של אלפי עובדי אל על, ולהוביל את חברת התעופה של ישראל לעתיד בטוח".

בהודעה נכתב עוד, כי "לאורך כל החודשים האחרונים הוכיחה 'כנפי נשרים' רצינות, מחויבות ויכולת פיננסית שתסייע להבריא את אל על. בכוונתנו להעמיד לטובת אל על צוות מקצועי מנוסה ובעל יכולות מוכחות בכל השדות הרלוונטיים לניהול חברת התעופה הלאומית. צוות שיוביל את אל על להיות חברה מתפתחת וצומחת הפועלת בסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף התעופה העולמי".

החברה הוסיפה והתייחסה לבעיותיה העיקריות של 'אל על' בשנים האחרונות, שהתאפיינו בין היתר באיחורים רבים וחריגות מלו"ז הטיסות. "אל על בשליטת 'כנפי נשרים תעופה' תשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות הזמנים בכל טיסותיה, תשקיע משאבים רבים בשיפור השירות ובשיפור חוויית הטיסה לכלל לקוחותיה, וכן תפעל לשדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות", נכתב בהודעת החברה.

הבוקר, שעות ספורות לאחר העברת השליטה בחברה לידיו של רוזנברג, פרסמה 'אל על' הודעה ולפיה היא תשוב לפעילות הדרגתית עוד מהחודש הנוכחי, כאשר טיסות מטען ישובו לפעול כבר מהשבוע הבא וטיסות הנוסעים החל מתחילת אוקטובר.

בהודעת החברה נכתב, כי החל מה-21.9, החברה תחדש את פעילות טיסות המטען במטוסי החברה לשנגחאי, בומביי והונג קונג ותפעיל בנוסף טיסות שכר על פי הצורך.

החל מה-1.10, אל על תפעיל טיסות נוסעים סדירות לאתונה ובנוסף, חברת סאן דור מבית אל על, תציע טיסות שכר למספר יעדים ביוון וקרואטיה, באמצעות סיטונאי תיירות נבחרים בישראל

החל מה-12.10, החברה תחדש את פעילותה ליעדי הדגל – ניו יורק, לונדון ופריז הטיסות ליעדים אלו יבוצעו במטוסי הדרימליינר של החברה, בהן יוצעו 3 מחלקות שירות: תיירים, פרימיום ועסקים (בכפוף לשינויים).

"אל על פועלת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתו הכחול. הכניסה לישראל אפשרית לבעלי דרכונים ישראלים בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה, לפרטים נוספים ועדכונים פנו לאתר משרד הבריאות", נכתב בסיום ההודעה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים