שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אלמנתו של יהודה הי"ד כותבת לרה"מ בנט
"אל תהרסו"
אלמנתו של יהודה דימטמן הי"ד כותבת לבנט: "אני מתחננת אליכם, אל תשלימו את המעשה שלהם. אל תהרגו את מפעל החיים שלי, של יהודה ושל חברינו בחומש"
יהודה דימנטמן הי"ד על רקע הישוב חומש | צילום: באדיבות המצלם ומיכאל יעקובסון

בעקבות ההרס ביישוב חומש, שולחת הבוקר (ב') אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בשבוע שעבר בדרכו מחומש לשבי שומרון, מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט בדרישה לעצור את ההרס ביישוב "אל תשלימו את מה שעשו המחבלים- אל תהרסו את מה שבנינו בחומש", כותבת אתיה בראש המכתב.

"קיבלתי בהלם ובחרדה הודעה מחבריי בחומש שאתם מתכוונים להרוס ולגדוע את הישיבה בחומש" כותבת האלמנה לבנט, "במקום להעלות זיכרונות ולהתאבל על לכתו והירצחו של בעלי, יהודה, אני נאלצת לעצור את הכל ולכתוב לכם- אל תשלימו את מה שהרוצחים התחילו. הרס של הישיבה בחומש, על בתי האברכים, מגורי הבחורים ובית המדרש התוסס יהיה עבורי פגיעה נוספת וכואבת על הרצח של בעלי".

בהמשך המכתב מספרת אתיה על החיים שלה לצד הקשר לחומש. לדבריה, "בשנים האחרונות חיינו שזורים בחומש. בחרדה לשלומו של יהודה ובשמחה גדולה שזכינו להיות חלק מחבורה אידיאליסטית שמתעקשת לבנות את הארץ. תלמידי ואברכי חומש מוסרים את נפשם על המקום כבר 15 שנים, בהתמדה, יום ולילה, בחורף, בגשם ובחום, מתוך קשר אמתי לארץ ישראל. את זה רצו הרוצחים לגדוע ולעצור!".

אני מתחננת אליכם, אל תשלימו את המעשה שלהם. אל תהרגו את מפעל החיים שלי, של יהודה ושל חברינו בחומש. הסירו את המצור ועצרו את ההרס" הוסיפה אלמנתו של יהודה כשהיא חותמת את שמה ואת שמו של בנם הקטן דוד.

כזכור אתמול הגיעו כוחות גדולים של משטרה על מנת להרוס מספר מבנים ביישוב חומש. המבנים הוקמו כחלק מפיתוח ההתיישבות במקום לאחר הרצח ביום חמישי שעבר בו נורה יהודה דימנטמן הי"ד בעת שחזר לביתו בשבי שומרון לאחר לימוד בישיבת חומש.

בישיבת חומש הגיבו בחריפות לפינוי ואמרו כי "הצוואה של יהודה דימנטמן הי"ד הייתה להמשיך את לימוד התורה בחומש, ואילו בעוד דמו של יהודה עוד לא נספג באדמה, כבר נשלחים כוחות הביטחון במטרה להרוס את המקום ואת המבנים שהוקמו לזכרו. ההרס של המבנים הוא פרס לטרור, וארבעת המחבלים שנתפסו הבוקר יכולים לשכב בשקט בכלא הישראלי כשהם יודעים שאת ההרס שהם לא הצליחו לעשות, עושה ממשלת ישראל. עצרו את ההרס, אשרו את הישיבה ותעזרו לנו להחזיר את החיים לחומש" הוסיפו בישיבה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים