שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלפים בהפגנה מול ביתה של איילת שקד
לחץ מימין
כאלפיים פעילי ימין מחו סמוך לבית שרת הפנים המיועדת, לאחר הפגנה דומה מול בית אורבך: "היא, שקד וסער – בושה לעם ישראל"
תגיות:
צילום: רענן כהן

אלפי בני אדם הפגינו הערב (חמישי) בסמוך לביתה של ח"כ איילת שקד שמיועדת להיות שרת הפנים בממשלתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד. על הבמה בפארק הסמוך לבית שקד בתל אביב הקריאו את מספר הטלפון של שקד כדי שהמשתתפים ישלחו לה הודעות. "תכתבו לה בצורה מכובדת, רק תבקשו שתחזור הביתה", אמרו.

הרב יהושע שפירא ראש ישיבת רמת גן פתח את ההפגנה מול ביתה של איילת שקד: "ערב מצער. ימינה הפכה שמאלה. הזהירו מעל כל במה ימינה מתכוונת שמאלה. אמרו שזה שקר. ספין. עלילת דם. והאמת היא שימינה הלכה שמאלה. היו לנו אולמרט וציפי לבני. היום יש לנו בנט ואיילת שקד. אנחנו קוראים להם. אחנו ודעים שבתוכם אתם לא שם. תסירו את החרפה אליה הלכתם. תראו את עמיחי שיקלי. תראו איזה גיבור. אנחנו קוראים לניר – כל הכבוד. חזור הביתה חזור ימינה חזור למדינה יהודית בארץ ישראל. אל תתן ידך לא להתפטרות ולא לבריחה מהמערכה. כך עושה חייל טוב כשהוא נוטש את המערכה בשעה הקשה ביותר? היית גיבור ומצפים שתעשה עןד צעד אחד ותתנגד לממשלה עם תומכי טרור. תגיד לנפתלי ואיילת הלכתי איתכם בדך – ימינה ולא שמאלה. זאת לא ממשלת שינוי או אחדות אלא משותפת עם תומכי הטרור. ניר תגיד לה בקול צלול וברור הסירו ידכם מההדרדרות הזאת אל תהום. חזרו איתי הביתה".

הרצל ומירב חג׳אג׳ הוריה של שיר חגא׳ג הי״ד מפורום בוחרים בחיים: "לצערנו גילינו שאנחנו צריכים להלחם בפוליטיקאים שלנו שבמקום לתת לנו גב נותנים לתומכי המחבלים גב. אנחנו היינו עם בנט והוא הסתכל לנו בעינים והבטיח שהוא יילחם בטרור. לא האמנו שהוא יפנה לנו את הגב וילך עם מחקבי רוצחי ילדינו. אנחנו רוצה לפנות לניר אורבך אל תתפטר. מי ששם אותך במקום הזה על מנת שאתה תציל את עם ישראל ומדינת ישראל. הכי קל להתפטר. כולנו איתך. ניתן לך גב. גם עידית המקום שלך לא עם ממשלת טרור ושינוי הממשלה הזאת היא ממשלת טרור מלא על מלא. מי שיקים איתם ממשלה – לא נשכח ולא נסלח".

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳: "איילת תקשיבי לרוח האת, לאמונה הזאת, לאהבה הזאת. מה יש לך לחפש במקום שאין בו את כל זה. בואי תצאי לאנשים שחיבקו אותך ואת חיבקת אותם. והם פה מצד אחד מאוד מאמינים וחזקים אבל גם מאוד מאוכזבים ומרגישים נבגדים. בואי לכאן ותסתכלי להם בעינים. איילת תקשיבי, עם ישראל חי. ואסור לך ללכת נגדו ואסור לך ללכת עם האוייבים שלו. תחזרי הביתה. ניר תקשיב. עם ישראל חי. אתה יודע את זה. יש לך כח. יש לך אומץ. יש לך אחריות. עידית תקשיבי. תפילי את זה. את יכולה. אנחנו סומכים עלייך. מאמינים בך. אל תאכזבו אותנו. אל תאכזבו את הקב״ה. אל תאכזבו את עם ישראל. אל תאכזבו את ארץ ישראל. אנחנו יוצאים מכאן עם ראש מורם ואמונה גדולה והאמונה הזאת תנצח. האמת תנצח".

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד בהפגנה מול ביתה של איילת שקד: "זו ההונאה הגדולה ביותר שהייתה כאן, אל תתנו ידכם לממשלת האסון הזו. אתם רואים כביש אחד שיסלל ביהודה ושומרון? מירב מיכאלי בהנאה תבטל את הפיתוח ביהודה ושומרון, יו״ר ועדת הפנים מנסור עבאס יביא את השוטרים ואנשי השב״ס לועדות חקירה צולבות בכנסת על ההתנהלות מול מחבלים. זה מה שמצפה לנו. במקום ניר אורבך החתימו היום את סמי אבו שחאדה ממפלגת תומכי הטרור, לאן עוד נגיע? איילת, ההחלטה הזו תלווה אותך, לא חודש, לא שנה, אלא כל חייך תצטערי על הרגע הזה. זה לא ירפא. מקומך עם הימין".

אלמוג כהן מהועד להצלת הנגב: "הגעתי לכאן כדי לצעוק את זעקתה של הדוממים האוחזים בחבל ארץ פצוע ונטוש, ששמו הנגב, טהור הארץ של 60% משטחה של מדינת ישראל ואת איילת – הפכת לכלי משחק בלוח השחמט שבו הכיסאולוגיה מנצחת את האידאולוגיה. המהלך שאתם רוקחים במוחכם הקודר הוא תוצר של חוסר אחריות מדינית ואדיאולוגית שמשפיע על עתיד הנגב בצורה פטאלית. מאורעות תשפא הוכיחו שאנחנו לא שולטים בנגב. זה הזמן לעשות ויתורים?! הסתכלי לי בעיניים איילת – קיימי את החלטתך ואל תעזי לגעת לנו בביטחון האישי".

עמית הלוי – רכז השטח של ימינה: "אין לי הרבה מה לומר ופשוט מלבקש סליחה שלקחתי חלק בהונאה הזאת. מבקש סליחה שלקחתי חלק בתרמית הזאת. גם אותי הונו כמו הרבה מצביעי ימינה שלא היו מצביעים ימינה בקלפי. לפני שבועיים דיברתי עם איילת וביקשתי להפגיש אותה במפגש זום עם עשרות פעילים כדי שתשמע אותם. אמרתי לה שהשטח רוצה לשמוע אותה ולשמוע מדוע הם משקרים. היא התחמקה. איילת אני מבקש להתעשת כמו שלפני שבועיים אמרת לנפתלי לא. גם ממכם ניר ועידית הקהל מצפה. המצביעים ממפים אל תתנו יד לביזיון הזה".

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן: "בואו נדבר על הנגב שאתמול בלילה הופקר בהסכם קואליציוני בזוי לתומך טרור שאיתו מקימים משלה. אותו נגב של בן גוריון. שר הביטחון של ראש הממשלה המיועד מקפיא את הבניה בהתיישבות. עוד לא חיכה יומיים וכבר התחיל. אנחנו פה כדי לתמוך בערכים ובעקרונות. כדי להסתכל בעינים של האנשים שבאו באותם עקרונות ולומר להם – להקים ממשלה עם תומכי טרור לא לגיטימי. מי התיר לכם? מאיפה החוצפה? אנחנו אל מול החוצפה של הפגיעה בארץ, בהתיישבות, בנגב והקמת שלטון על בסיס קולות טרורים באנו לכאן באהבה גדולה לעם לתורה לתורה ולארץ ולקרוא לכם בואו הביתה. הבית עדין אוהב".

צילום: יוסי זליגר

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים