שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » אלפים בפתיחת יריד הספרים החרדי
עם הספר
יריית הפתיחה של יריד הספרים של המבשר מהדדת עם הצלחה חסרת תקדים כבר ביומו הראשון של היריד בבני ברק'
תגיות:
יריד הספרים של 'המבשר' | צילום: באדיבות המצלם

זה כבר הפך למסורת, 'חג הספרים' של 'המבשר' המתקיים מידי שנה בימי בין המיצרים, המונים נהרו לאורך כל שעות הערב והלילה לאודיטוריום רמת אלחנן, ויצאו עם אוצרות של ספרים חדשים בידיהם במחירי יריד מיוחדים.

לאורך שעות היריד ניתן היה לראות פסיפס מגוון של חסידים ואנשי מעשה הדורי פנים ואנשי שיבה, לצד אברכי משי מובחרים שבאו היישר מבית תלמודם, ואף בעלי בתים הטרודים על המחיה ועל הכלכלה המבקשים למצוא נחמה לנפשם בספר חסידי בסופו של יום, כולם באו ונקבצו.

במהלך היריד הגיעו רבנים ואישי צבור רבים, שביקשו להביע עידוד והערכה לראשי מערכת 'המבשר' על היוזמה המבורכת שנטלו על עצמם זו השנה ה-11 ברציפות להאדרת כבוד התורה והחסידות

מדי שנה בין אלפי המשתתפים בולטים במיוחד דיינים, רבנים, ראשי ישיבות ואישי ציבור. ביומו הראשון של היריד הופיעו: הרה"ג ר' יצחק דוד אלתר, הרה"ג ר' יוסף צלר רה"י סאדיגורה, הגה"צ ר' אהרון שפירא רבה של פרדס כץ,   ראה"ע בני ברק אברהם רובנישטיין, הרה"צ שמואל הלברשטם מנכ"ל מפעל הש"ס, הרב מנדל מושקוביץ, הרב ישראל האגער,  סגרה"ע ב"ב שלמה קוסטליץ חברי המועצה חיים מאיר לאנגזם ופרץ אברומוביץ .

הייחודיות של יריד הספרים הענק בו ניתן להשיג ספרים רבים ממכוני החסידויות שלא ניתן להשיגם בחנויות, כשמכוני הספרים של חצרות הקודש מציגים מידי שנה את ספריהם רק ביריד זה, הביא גם השנה אלפים רבים. ואכן, במהלך כל שעות היריד חזר על עצמו המחזה כאשר נדרשו לחדש את המלאי בדוכנים שהלכו והתרוקנו.
יריד הספרים ה-11 מבית 'המבשר' ימשך אי"ה גם מחר ביום שלישי בין השעות  23:00 – 19:00 בערב, ובימים רביעי וחמישי יעבור לירושלים, באולמי בית ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים