שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » המחאה נגד מחירי הדלק יוצאת לדרך
10 ש"ח לליטר?
הציבור בישראל לא מחכה לעליה נוספת במחירי הדלק, שעלו אך לפני שבועיים ומחאה ציבורית החלה לתפוס תאוצה בקרב הישראלים. אלחרר, שמוביל את המחאה, שוחח עם בחזית
דלק וכסף | צילום: nexus 7, שאטרסטוק

האם מחירי הדלק מתייקרים שוב? הציבור בישראל לא מחכה לעליה נוספת במחירי הדלק שעלו אך לפני שבועיים ומחאה ציבורית החלה לתפוס תאוצה בקרב הישראלים שלא נותרו אדישים למחירי הדלק הגבוהים.

ברשתות החברתיות החלו הבוקר להריץ הודעה הקוראת לציבור לצאת מהשאננות: "מפסיקים לשתוק! הופכים את המדינה! אם לא נעצור את זה עכשיו, זה יגיע ל-10 ש"ח לליטר! ואפילו ליותר! זה לא צחוק! עלה בשני שקלים לליטר בשנה האחרונה! ציבור הנהגים בישראל לא מטומטם!"

בשיחה ל'בחזית', אומר אריאל אלחרר, איש תקשורת ופעיל חברתי חרדי שמוביל את המחאה: "מתחילת השבוע אני מקבל פניות מאנשים שקוראים לי להוביל מחאה נגד עליית מחירי הדלק שעולים ועולים. פשוט נהיה מטורף, אנשים לפני כל נסיעה עושים חושבים אם זה כדאי להם לנסוע ברכב. בהתחלה הייתי נורא סקפטי, אבל ראיתי שאני מקבל עוד ועוד הודעות מאנשים והבנתי שהנושא בוער בציבור".

"החלטתי לפתוח קבוצת וואטסאפ ולראות מה אומרים". אריאל מספר כי "בפחות משעתיים, הצטרפו למעלה מ-1,500 איש לקבוצות וזה רק הולך ועולה. אנשים לא מפסיקים לשלוח לי הודעות הזדהות" הוא משתף.

"כבר הובלתי מחאות בעבר, כמו בתקופת הקורונה וההסתה נגד החרדים, לא ראיתי היענות כזאת בשום מחאה דומה בעבר. כרגע אנחנו עושים את זה כמה אנשי תקשורת ופעילים חברתיים כמו: מנחם קולדצקי, יאיר לוי, נפתלי פכטר ויגאל מלכה. אנחנו מנסים לחמם את המנועים לקראת תחילת שבוע הבא, לקחת את זה למקום יותר מעשי ופרקטי, כרגע זה נראה שזה יגיע למאות אלפי אזרחים שיצטרפו למחאה, בתקווה שזה יעזור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים