שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אלפים שברו את הצום בטעם טוב עם 'בפלות' של עלית
אכול בשמחה
שירי בירמן מנהלת השיווק של עלית ממתקים: "בפלות עלית הן חלק מהווי השמחה וההווי המשפחתי כבר שנים ארוכות, כשאנו זוכים לשיאי מכירות גם במגזר החרדי"
תגיות:
בפלות עלית | צילום: דוברות

בפלות, המותג האהוב מבית עלית, יצא במוצאי תשעה באב בפעילות קד"מ ייחודית ואלפי מארזי 'בפלות' חולקו בעת סיום הצום לאלפי מתפללים בבתי הכנסת. בשורה ארוכה של בתי כנסת בירושלים, בני ברק, אלעד, מודיעין עילית, ביתר עילית, בית שמש ובשאר הריכוזים החרדיים המתינו לצמים מארזי 'בפלות' תחת הכותרת "תשברו את הצום בטעם טוב!". אחרי הבדלה, שברו המתפללים את הצום וטעמו מה'בפלות'.

המתפללים נחשפו למגוון הטעמים הרחב והאיכותי של 'בפלות', בכשרות בד"ץ העדה החרדית: בפלות בטעם שוקולד, בפלות שחור לבן עם קרם חלבי בטעם וניל צרפתי, בפלות בטעם לימון, בפלות טורטית מצופים עם קרם שוקולד, בפלות טוב טעם מצופים עם קרם בטעם שוקולד, בפלות בטעם טראפלס עם קרם חלבי ופירורי עוגיות ובפלות בטעם עוגת גבינה עם קרם חלבי ופירורי עוגיות.

לדברי שירי בירמן מנהלת השיווק של עלית ממתקים: "בפלות עלית הן חלק מהווי השמחה וההווי המשפחתי כבר שנים ארוכות, כשאנו זוכים לשיאי מכירות גם במגזר החרדי. בפלות עלית מגיעות גם באריזות אישיות קטנות, כך שכל אחד יכול ליהנות מהם כשהם טריים וטעימים. פעילות הקד"מ שערכנו במוצאי תשעה באב מתאימה לאסטרטגיה של המותג, משום שבפלות מתאימות תמיד לשבירה מתוקה של השגרה. שמחנו להוביל את המיזם הייחודי ונמשיך בפעילות דומות המתאימות להווי החרדי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים