שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אלפי אנשים מתו – אך את השרים זה לא מעניין"
מעוז תוקף
ח״כ מעוז התייחס למספר המתים שחצה את ה-10 אלף איש. "ממליץ לרה"מ בנט להתפטר בהקדם, ולפנות את מקומו לנתניהו שהוכיח כי קדושת החיים עומדת מעל כל ערך אחר"
נפתלי בנט, יאיר לפיד, בני גנץ, גדעון סער, אביגדור ליברמן | צילום: אריה לייב אברמס

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הגיב למספר המתים שחצה את ה-10,000 בני אדם מנגיף הקורונה. בנאום מספר 47 בנושא הנדסת תודעה שנשא במליאת הכנסת התייחס מעוז לדבריו של ליברמן ובנט, והמליץ לבסוף לרה"מ בנט לפנות את מקומו.

"השבוע חצינו את קו ה-10,000 מתים ממגיפת הקורונה. 10,000 אנשים ונשים, מבוגרים וצעירים", פתח מעוז. "רק בשמונת חודשיה של הממשלה הנוכחית מעל 3,500 מתים. הרבה יותר מאשר במלחמת יום כיפור. כמה יש לבכות על כל אחד ואחד".

עוד בנושא:

"אבל בממשלה? השר ליברמן "שלם עם זה לגמרי" גורם מדיני בכיר מצוטט, שבכלל הרבה מהם לא מתו מקורונה אלא עם קורונה. וראש הממשלה בנט בכלל חושב שההתמודדות עם הקורונה היא הצלחה מסחררת".

לדבריו של מעוז, "זה המצב, כשבהנדסת תודעה, "קדושת הכלכלה" ו"קדושת השמים הפתוחים" ו"קדושת אי הטלת מגבלות כלשהן" גוברות על המושג האנושי והיהודי הבסיסי של 'קדושת החיים'".

לסיום אמר מעוז, "אני ממליץ לראש הממשלה להתפטר בהקדם, ולאפשר למי שהעם נותן בו אמון ושכבר הוכיח שקדושת החיים עומדת אצלו מעל כל ערך אחר להנהיג את מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים