שיתוף
תגובות
יהדות » אלפים מנעו מהרפורמים לבזות את הכותל
בהוראת גדול"י
הח"כ הרפורמי גלעד קריב הפר את הבטחתו לנשיא המדינה ונגד החוק – הכניס ספר תורה לרחבת הכותל במטרה לחולל פרובוקציה
בדיקת תקינות אבני הכותל | צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

מפגן אחדות יוצא דופן התקיים ברחבת הכותל המערבי הבוקר (שישי): אלפי בנות סמינרים ואולפנות השכימו קום והגיעו להתפלל את תפילת ראש חודש אדר ב' בסמוך לשריד בית מקדשינו, וזאת לאור קריאתם של גדולי ישראל שליט"א מכל החוגים והעדות, לבוא לכותל המערבי, כדי למנוע את צעדת הרפורמים שבאו למקום במטרה לחלל ולבזות את קדשי ישראל ואת ספרי התורה.

כזכור, מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א קראו לבנות ישראל להגיע באופן חריג לתפילת ראש חודש ברחבת הכותל המערבי וזאת בתגובה ל"צעדת החרפה" של הרפורמים והקונסרבטיבים שהתקיימה לרגל בואם של ראשיהם מארה"ב.

ברחבת הכותל נרשמה אחדות. בנות סמינרים חרדיות לצד בנות אולפנה המשתייכות למגזר הציוני דתי. בשקט מופתי וללא פרובוקציות, התפללו בנות ישראל במטרה לקדש את שם ה' ולהביע מחאה רבתי נגד קבוצת המיעוט הרפורמית שחברה במטרה לחולל פרובוקציה ברחבת הכותל, בעיצומה של תפילת ראש חודש.

סיעת ש״ס בהודעה: "פרצופה של התנועה הרפורמית היא פרצופו של הח״כ שלהם בכנסת, שכל עיסוקו הוא חרחור ריב ומדון בתוך העם היהודי, חילול וביזוי התורה והפיכת רחבת הכותל הקדושה לזירת לחימה. הפרובוקטור הלז הוא חבר כבוד בממשלת בנט, כהנא, אלקין, אורבך ושאר חובשי הכיפה המזוייפת, אשר שותפים מלאים בשערוריית חילול הכותל המערבי ובמתן כרטיס VIP לרפורמים לנעוץ את טלפיהם במקום הקדוש לעם היהודי. לדיראון עולם".

"אנו גאים בלמעלה מרבבת בנות ישראל שהגיעו הבוקר לתפילת ראש חודש ברחבת הכותל, קידשו שם שמים וייצגו בכבוד את היהדות המסורתית הנאמנה. וכמו ששאר מעוותי היהדות התנדפו לאורך ההיסטוריה, גם הרפורמים הכושלים יעלמו בהתבוללות שלהם, ועם הנצח ימשיך בגאון".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הרב" הרפורמי קריב, רב עם כולם ומשתמש בחסינותו כח"כ להכניס ספר תורה לרחבת הכותל, למרות הסיכום עם בית הנשיא שלא יגיע, כדי לא לפגוע בקדושת הכותל ולגרום למהומות".

ח"כ בן גביר הוסיף: קריב הוא פירומן ופרובקטור,רומס ברגל גסה את קדושת הכותל, כמו חבריו הרפורמים כדי לחרחר ריב, למרות שהכותל הוא מקום שמאחד את כל חלקי העם, יש לשמור על קדושתו ולא לגרום לפילוג בעם. קורא לכל חברי להגיע לכותל בתפילת ראש בפעם הבאה".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) בתגובה לכניסת הח"כ הרפורמי עם ס"ת בניגוד לחוק: "חבר הכנסת הפרובוקטור וארגוני הרפורמים מנסים לגנוב מאזרחי ישראל את הכותל".

מנכ"ל מרכז ליב"ה אורן הניג הגיב ואמר: "בלתי נתפס שמיעוט שהגיע מארה"ב יכתיב סדר יום בישראל וימנע מאלפי מתפללים להגיע לכותל המערבי ולהתפלל. הרפורמים מבקשים לחלל את הקודש והגופים הרשמיים של מדינת ישראל סוללים להם את הדרך. הגיע הזמן לצאת לרחובות, חילונים, דתיים וחרדים, ולבלום את הריסת הצביון היהודי של המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים