שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אלפי גולשים בפייסבוק שיבחו את המחבל
מרתיח
ברשת החברתית פייסבוק נדהמו הגולשים לראות פוסט שכתב בנו של המחבל שביצע את הפיגוע המחריד הבוקר. לאחר מחאה ברשת הפוסט הוסר ע"י פייסבוק
הפוסט של בן המחבל | צילום: אם תרצו

בנו של המחבל פאדי אבו שח'ידם שביצע את הפיגוע המחריד בשעות הבוקר בסמוך לרחבת הכותל העלה פוסט לרשת החברתית 'פייסבוק' בה כתב דברי שבח על אביו. לאחר מחאה ברשת – לפני זמן קצר הפוסט הוסר ע"י פייסבוק.

בדבריו כתב הבן: "חי כמו אריה ומת כמו אריה. השבח לאל לחלל שלנו, פעלת כמו שאלוהים רצה, השבח לאל בן של שהיד". אלפי גולשים סימנו את הפוסט בלייק ואף הגיבו בדברי חיזוק לבן ולאב המחבל.

עוד בנושא:

יו"ר אם תרצו, מתן פלג, ומאור צמח יו"ר ארגון לך ירושלים התייחסו לתיעוד המרתיח של בן המחבל, עבוד, בדף הפייסבוק שלו: "אם לא מספיק המחדל הבטחוני החמור שבו מורה בבית ספר במזרח ירושלים מסית מדי יום באופן חופשי ומבצע פיגוע, כעת בנו של המחבל מסית בפומבי בפייסבוק. הפתרון היחיד הוא גירוש מיידי של כל בני משפחת הרוצח לעזה והריסת ביתו עוד היום".

בתוך כך פורסם כי המחבל, פאדי אבו שחידם בעל תעודת זהות ישראלית, היה מורה בבי"ס תיכון א-רשידיה, רחוב סולטן סולימן ליד מוזיאון רוקפלר לארכיאולוגיה אשר שייך לעיריית ירושלים ואשר מתוקצב ע"י מדינת ישראל.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון לכאן חדשות בהתייחסות לכך שהמבחל מורה בבית ספר: "הפיגוע הבוקר הוא עליית מדרגה ואני קורא לתגבר את כוחות הביטחון – אבל לא מסוכן פה. המפגע הוא מורה בבי"ס עירוני – שמלמד לפי התוכנית של הרשות הפלסטינית. זאת שערורייה שהתוכנית הזאת קיימת כבר 50 שנה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. שיחנקו הערבים אמן שירצחו אני קורא לכל מי שיש לו אומץ לעשות לינץ' בערבים לקחת נשק להיכנס לג'נין ולרצוח אותם ואת האם אמא שלהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים