שיתוף
תגובות
כלכלה » אנרגיה ותשתיות » אלפי מטרים של גגות סולאריים ברחבי הקמפוס
אוניברסיטה ירוקה
תכנית זו היא חלק מעבודת מטה רחבה של המועצה הירוקה של אוניברסיטת תל אביב, שחידשה באחרונה את פעילותה במטרה להפוך את הקמפוס לירוק יותר
התקנה של פאנלים סולאריים | צילום: only_kim, שאטרסטוק

הנהלת אוניברסיטת תל אביב החליטה באחרונה על הקמת גגות סולאריים ברחבי הקמפוס בהשקעה של כ-2.5 מיליון דולרים. מדובר במיזם שצפוי להתפרס על אלפי מטרים מרובעים ואשר יספקו כמות משמעותית של קילו ואט של אנרגיה מתחדשת לתצרוכת פנימית בקמפוס.

בין היתר האוניברסיטה החליטה להציב גגות סולאריים מעל המבנים של הספרייה המרכזית, הנדסת חשמל, עבודה סוציאלית, בנין הפקולטה למשפטים, בניין הפקולטה לאומנויות ועוד. התכנית החלה לפני כשנתיים כפיילוט ובעקבות הצלחתו, הורחבה לאחרונה למבנים רבים בקמפוס. בטווח של כשנה מהיום סך שטח הגגות שיהיו מכוסים בפאנלים הסולריים בקמפוס צפוי להגיע ל- 13,000 מטרים רבועים, נתון שמציב את אוניברסיטת תל אביב כמובילה בתחום זה מבין כלל המוסדות האקדמיים בארץ.

כמו כן, יצוין שתכנית זו היא חלק מעבודת מטה רחבה של המועצה הירוקה של אוניברסיטת תל אביב, שחידשה באחרונה את פעילותה במטרה להפוך את הקמפוס לירוק יותר. בין היתר, המועצה הירוקה פועלת לקידום פעילויות סביבתיות-חברתיות מגוונות הכוללות את הקטנת החתימה האקולוגית של הקמפוס, הפחתת צריכת המים וניצול מי המזגנים להשקיית גינות, הרחבת המיחזור של האשפה וצמצום השימוש בכלים חד פעמיים ברחבי הקמפוס ומעבר הדרגתי לעבודה מנהלית ללא נייר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים