שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אלפי שוטרים יתפרסו נגד המתפרעים
מבצע 'חוק וסדר'
מטרת המבצע: למצות את הדין עם המעורבים במאורעות ובפשיעה החמורה והלאומנית, החזקה וסחר באמל"ח, הצתות, עבירות רכוש, השתייכות לאירגוני פשיעה ועבירות כלכליות
קובי שבתאי בסיור בלוד | צילום: דוברות המשטרה

בעקבות המאורעות האלימים שפקדו את מדינת ישראל בשבועיים האחרונים, ולאחר התייעצות בין שר הבט"פ חה"כ אמיר אוחנה למפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי, משטרת ישראל מרכזת מאמץ כוחות מתוגבר ותחל מהערב במבצע 'חוק וסדר' במסגרתו אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב ומילואים יפעלו בעצימות גבוהה ובפריסה מקיפה נגד המתפרעים, העבריינים וכל מי שהיה מעורב במאורעות, כדי למצות עמם את הדין.

פעילות זו היא המשך ישיר לפעילות המשטרה בשבועיים האחרונים בה בוצעו למעלה מ-1,550 מעצרים והוגשו כ-150 כתבי אישום(בחלקם עם ריבוי נאשמים). מטרת המבצע: למצות את הדין עם המעורבים במאורעות ובפשיעה החמורה והלאומנית, החזקה וסחר באמל"ח, הצתות, עבירות רכוש, השתייכות לאירגוני פשיעה ועבירות כלכליות.

המבצע מתוכנן בפריסה ארצית, ויטלו בו חלק אלפי שוטרים בהם כלל מחוזות ויחידות משטרת ישראל ומשמר הגבול, פלוגות המילואים, יחידות מיוחדות ובשילוב כלל היכולות המבצעיות והטכנולוגיות הקיימות. מיקוד המבצע בעבירות שצוינו בדגש לביצוע מעצרים, חיפושים וחקירות המעורבים, אשר עתידים להוביל להגשת כתבי אישום וכליאת העבריינים מאחורי סורג ובריח.

מהמשטרה נמסר כי "חלק מהיעדים שסומנו הם החזרת ההרתעה והגברת המשילות במקומות מועדים במדינת ישראל, לצד שמירה על ביטחונם האישי של אזרחי ישראל. על פורעי החוק לדעת שידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל מי שיבחר בדרך האלימות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים