שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלקין מותח ביקורת על פתיחת מעבר ארז
"מיותר ולא נכון"
שר הבינוי והשיכון וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, זאב אלקין, התראיין הבוקר לתוכנית הרדיו בגל"צ והתייחס למגוון הנושאים העומדים על הפרק
השר אלקין במליאה | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'

שר הבינוי והשיכון וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, זאב אלקין, התראיין הבוקר לתוכנית הרדיו בגל"צ והתייחס למגוון הנושאים העומדים על הפרק, בהם: מות העיתונאית, טיבי וכסיף, פתיחת מעבר ארז, תיווך במלחמה ולדירה בהנחה.

על מות עיתונאית 'אל ג'זירה': "זה אירוע שמצדיק חקירה, אבל הרשות הפלסטינית עושה הכל כדי לשבש אותה. אל לנו לקחת על עצמנו אחריות על משהו שלא ברור אם עשינו. אין לנו במה להתבייש, כוחותינו פועלים בערים פלסטיניות כדי להביא ביטחון מול גל הטרור".

נגד ח"כ טיבי וכסיף: "חלק מהרשימה המשותפת מעודדים אלימות, זה חצייה של כל הקווים האדומים. מקווה שהמשטרה והפרקליטות לא יישבו בשקט ושתהיה חקירה פלילית – חסינות פרלמנטרית לא אמורה לאפשר פגיעה בכוחות הביטחון".

בתפקידו כחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, הוא מותח ביקורת על פתיחת מעבר ארז: "זה היה מיותר ולא נכון. בימים האלה היה עדיף להמתין – גם מבחינת המסר לחמאס, שמעודד את הפיגועים, וגם מבחינה ביטחונית".

לשאלה על תיווך ישראלי במלחמת רוסיה על אוקראינה: "כרגע אין בכלל תיווך ישראלי בין רוסיה לאוקראינה. אנחנו שומרים על קשר הדוק ועוזרים איפה שאפשר, אבל תיווך אמיתי ומו"מ – אני לא רואה שם".

לסיום התייחס שר השיכון להגרלות "דירה בהנחה": "אם נמשיך בקצב הזה, תוך כמה שנים בודדות נביא לכל זוג צעיר את היכולת לקנות דירה בהנחה על חשבון המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים