שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלקין: "נתניהו חושב שמה שטוב לו טוב למדינה"
מסיר את הכפפות
חבר הכנסת לשעבר זאב אלקין שפרש מהליכוד למפלגת 'תקווה חדשה' חושף: "היו מתחים ביני לבין בלפור לגבי דף המסרים – שקלתי לפרוש מהחיים הפוליטיים"
ח"כ זאב אלקין מודיע על הצטרפותו למפלגתו של סער ופרישה מהליכוד | צילום: מתוך נאום הפרישה

השר לשעבר זאב אלקין מתאר את יחסיו בתקופה האחרונה עם לשכת ראש הממשלה כחלק ממכלול הגורמים שהניעו אותו למהלך הפרישה מהמפלגה ולעריקה למחנה גדעון סער.

"היו לא מעט מתחים ביני לבין בלפור לגבי דף המסרים", אמר אלקין בראיון ל'פרלמנט הצהריים' בערוץ הכנסת. עוד אמר: "אני לא יכול להיות בטוח שהשיקול האישי של נתניהו לא יגבר על המדינה. אני לא יכול ללכת לבקש מאזרחי ישראל להצביע לנתניהו – זה ילך ויתדרדר, כי נתניהו חושב שבגלל שהוא המנהיג המתאים ביותר אז מה שטוב לו טוב למדינה".

על השאלה כיצד היה נוהג לו סער לא היה מקים רשימה עצמאית, השיב אלקין: "יכול להיות שהייתי פורש מהחיים הפוליטיים, שקלתי את זה".

על הצהרת סער כי לא יישב בממשלה בראשות נתניהו ועל הסיכויים של סער לגבש סביבו 61 חברי כנסת ולהקים ממשלה אמר אלקין: "מקווה שנצליח להקים ממשלה, כל מי שנתניהו ישב אתו לגיטימי בעינינו. אני חושב שמרצ לא ירצו להצטרף לממשלה, אבל כל מי שמקבל את העיקרון שמדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית יכול לשבת בממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים