שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אל תחזרו על הטעות עם לפיד ואיווט"
השר ליצמן קורא
"שימו בצד משקעים אישיים לטובת המדינה ועם ישראל בואו לממשלת ימין" אמר ליצמן. מסיעת ש"ס נמסר: "זכרו כי הקמת ממשלת שמאל תהיה לדיראון עולם"
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת
ליצמן קורא לממשלת ימין |

השר יעקב ליצמן בפניה לבנט, שקד, סער ואלקין: "אני פונה לחברינו בימין, נפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין. יש רגעים שהמצפון היהודי דורש לעצור. לתת ללפיד ראשות ממשלה תוך סיכון עתיד ערכי הדת ומסורת ישראל זה חוסר אחריות לאומית".

"מי זה לפיד אתה, נפתלי, יודע היטיב. את 'ברית האחים' שהיתה לך איתו, כינית בפניי 'טעות חמורה שלא תחזור לעולם'. כולכם זוכרים את מה שהוא עולל ליהדות במדינה ולציבור החרדי בפרט. אל תחזרו על הטעות שנית".

"נפתלי ואיילת, לתת לליברמן, גדול מפיצי השנאה נגד הדת והימין, את האוצר ואת ועדת הכספים, זו בושה וחרפה, וסכנה קיומית לעולם התורה. זה הזמן לעצור, ולחזור אלינו להקמת ממשלת ימין, שתשמור על הצביון היהודי, המסורת, השבת וערכי היסוד של העם היהודי לדורותיו. כאנשי ימין ערכיים, שימו בצד משקעים אישיים לטובת המדינה ועם ישראל. אל תחזרו על הטעות עם לפיד ואיווט".

מסיעת ש"ס נמסר: "לאור כל מה שהוצג בפנינו על הארועים הפוליטיים בימים האחרונים, אנו משוכנעים בביטחון מוחלט כי יש אפשרות להקים מיידית ממשלת ימין בת 65 ח״כים. ההצעה שהועברה לנפתלי בנט ולגדעון סער יכולה להוביל להקמת ממשלת ימין אך לצערנו ממשלה כזאת לא קמה עד עתה רק משיקולים אישיים".

"אנחנו קוראים לנפתלי בנט, איילת שקד, גדעון סער וזאב אלקין בקריאה אחרונה: אל תתנו ידכם להקמת ממשלת שמאל שתסכן את ארץ ישראל ותורת ישראל. זכרו כי הקמת ממשלת שמאל תהיה לדיראון עולם".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיב אמש להצהרת בנט: "‏נפתלי, אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה היתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת".‏

"שוחחתי בימים האחרונים עם גדעון סער ואני יודע שהוא מעדיף הקמת ממשלת ימין עם מועמד שאינו נתניהו בראשות הממשלה. אך כל עוד אתה מסרב להתחייב לממשלת ימין אתה חוסם את האפשרות שתקווה חדשה יצטרפו להקמת ממשלת ימין".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים