שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » אל תתני למקצועניות להערים עלייך
מדריך
מעין קרני בכתבה נוספת בסדרת הטיפים המנצחת, הפעם עם ידע עשיר במיוחד שאסור לכן לפספס • רגע לפני שאת מתחילה לקרוא, תשאלי את עצמך "איך אני רוצה להיראות?"
איפור | צילום: Becky Starsmore, שאטרסטוק

היום אני רוצה לכתוב על נושא שלעניות דעתי לא מדברים עליו מספיק, ולדעתי הוא בין הנושאים החשובים שכל אישה לפני אירוע שנעזרת בשירותיה של מאפרת צריכה לדעת.

לדעתי אנחנו צריכות ללמד את עצמינו קצת מכל אומנות שאנחנו משתמשות בה, ולו כדי להסביר לבעלת המקצוע מה את באמת רוצה. פעמים רבות, דווקא בגלל הבורות שלנו אנשים מצליחים להערים עלינו (כמו בקניית מוצרי איפור או פאה למשל).

אני אישית, לפני שנעשיתי מאפרת מדופלמת לא היה לי מושג על הנושא, כלום ממש. לא אגזים, אבל לא היה לי מושג קלוש אפילו מה אני רוצה שהמאפרת תעשה לי והאם זה באמת יחמיא לי. האמת היא שאני בטוחה שחלק גדול מהקוראות מכירות ואף מזדהות עם התחושה.

הרי אנחנו מבררות על מאפרת במקרה הטוב, או לוקחות אותה מאיזו מודעונת בעיתון, ולא באמת יש לנו מושג היכן היא למדה וכמה, והאם היא יודעת מה היא עושה או "שחברה שלה לימדה אותה". בקיצור אנחנו לא יכולות לדעת כמה באמת היא באמת מקצועית, אפילו אחרי האיפור.

הרבה פעמים נח למאפרות חוסר הידע והבורות של הלקוחה, ואני מצטטת מאפרת גדולה ומפורסמת שאמרה לי את זה באופן כנה וישיר: "ברור שהדבר לא בכוונה תחילה וכל אחת עושה את המיטב שלה, אבל כדי שאת תבחרי את מה שאת הכי רוצה את צריכה לדעת את הדברים הבסיסיים". למעשה, אנחנו לא יודעות איך האיפור אמור להיראות, ולכן כל כך הרבה מאוכזבות ומתחרטות לאחר מעשה, ולא יכולות להסתכל על תמונות מהאירוע.

כמובן לאחר שעוברים סדנא קצרה או ייעוץ אישי באיפור יודעים כבר הרבה יותר, על מה הכי מתאים וכך זה עוזר להנחות את המאפרת לדייק לרצונך. אקח לדוגמה לקוחה מהממת שלי של ייעוץ איפור אישי, שהייתה חייבת להראות לי תמונות שלה מהחתונה שלא יכלה להסתכל עליהן וככה זה עזר לי להבין על מה היא רוצה לשים את הדגש ומה בדיוק חסר לה (גילינו שהיא חייבת צבעים מיוחדים בעיניים. לא יכולה בלי זה, אפילו שזה פחות אופנתי כיום).

אני רוצה לתת לכן גם כמה טיפים קטנים ובסיסיים שתוכלו להיעזר בהם לאיפור הבא שלכן. אני יודעת שאתן לכן עכשיו כללים ברמה גבוהה יחסית אבל כל מאפרת שמכבדת את עצמה צריכה לעמוד בהם:

עדיף לראות קודם כל עבודה של המאפרת. לא צריך 10 סגנונות שרק יבלבלו אתכן, אלא להסתכל על המקצועיות וסגנון העבודה. מומלץ לראות את העבודה על מישהי שראיתן ממש בעיניים.

המייקאפ אמור להיות חלק ונטמע בעור, ללא מראה שכבתי, ללא הפרשי צבעים בצוואר, ללא פסי מריחה והוא אמור להחזיק עד סוף הערב!

ההצללות ,הסומק והברונז'ר אמורים להראות כחלק טבעי מהעור, בלי "גושים" ובלי "כתמים" למיניהם.

הצלליות בעיניים אמורות להיות שוות אחת לשנייה, והחלק של הצלליות בין גלגל העין לעפעף שמעליו אמור להיות מטושטש היטב ונטמע ככל שהוא עולה לכיוון הגבה. מתחת לגבה, אזור עצם הגבה אמור להישאר בהיר כמו בזווית הפנימית של העין.

השפתיים הם אזור בעייתי. כשאנחנו מדברות, מנשקות ואוכלות אוכל שומני, זה משמש כמוריד איפור מעולה, לכן חשוב שהמאפרת תצייד אתכן במלאי נוסף של השפתון, או שתביאו שפתון דומה מהבית, ביחוד אם הוא דומיננטי למראה הכללי. כמובן שיש סוגי שפתיים שמחזיק עליהם הכול, אבל זה נדיר יותר.

מסקרה אמורה להישאר ולא לזוז וגם האיילינר. הגבות זה לא אזור בעייתי אבל הוא גם אמור להישאר כאילו יצאת מהמאפרת זה עכשיו.
כמובן שיש כמה כללים לשמירת האיפור ובעז"ה נכתוב עליהם בפעם הבאה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים