שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "אם הבחירות יידחו – נגיב נגד ישראל"
חמאס מאיים
אבו מאזן יכנס היום את ראשי פתח והוא צפוי להכריז על דחיית הבחירות. ארגון הטרור חמאס הודיע בתקיפות כי הם מתנגדים לדחיית הבחירות. צה"ל העלה כוננות
תגיות: ,
יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן

מתיחות גבוהה ברשות הפלסטינית ודריכות בצה"ל: אבו מאזן יכנס היום את ראשי פתח, ועל פי הדיווחים, הוא צפוי להכריז על דחיית הבחירות לפרלמנט הפלסטיני, שהיו אמורות להתקיים בחודש הבא לראשונה אחרי 15 שנה. ברשות תולים בישראל את האשמה בשל סירובה לאפשר לבחירות להתקיים במזרח ירושלים.

רק אמש פרסם ארגון הטרור חמאס הודעה תקיפה שבו הם מתנגדים לדחיית הבחירות לפרלמנט הפלסטיני תוך האשמת הצד הישראלי שאינו מאפשר את קיום הבחירות בירושלים. בהודעה מטעם החמאס נמסר כי "ירושלים היא קו אדום. אף פלסטיני לא יכול להסכים לבחירות ללא ירושלים".

בישראל דוחים את האשמות לפיהם הם האחראים לביטול הבחירות. בפגישה שקיים ראש המערך המדיני במשרד החוץ אלון בר, עם מספר שגרירים אירופים, הדגיש בר כי ישראל לא פועלת להכשיל את הבחירות, וציין בפניהם שישראל מצפה מהמדינות באירופה לא להצטרף ליו"ר הרשות אבו מאזן בהטלת האחריות על ירושלים. השגרירים ביקשו מישראל לאשר למשלחת משקיפים ממדינות אירופה להיכנס לגדה המערבית ולעזה כדי לפקח על מהלך הבחירות.

בצה"ל נערכים לאירועים שיתפרצו כתוצאה מהכרזת ביטול הבחירות, תוך התפרעויות ושימוש באלימות שיהפכו מהר לטרור נגד ישראל. השבוע העלו בישראל את רמת הדריכות בפיקוד מרכז, והרמטכ"ל אישר תגובות לתרחישי קיצון, זאת לאחר שבאגף המבצעים והפיקוד הציגו בפניו דרכי פעולה לפי דרגות הסלמה שונות

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים