שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם הייתי נגד ביבי, היו משמיצים אותי פחות"
בן גביר טוען
יו"ר עוצמה יהודית: "בליכוד מתנערים ממני, אבל רוצים להמשיך להיות שרים בזכות הקול ה-­61 שאתן להם". לדבריו, "אשמור על נתניהו בימין"
ח״כ איתמר בן גביר | צילום: ועדת הבחירות המרכזית

לא ברור איזה תפקיד ימלא יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בקואליציה לאחר הבחירות, אבל נדמה שיש תפקיד לא רשמי שהוא כבר מייעד לעצמו: "האדם ששומר על נתניהו בימין". בראיון שיתפרסם מחר ב'ישראל היום', נשאל בן גביר מדוע הוא תומך בנתניהו, אחרי שה­תבטא לא אחת נגד הליכוד, ומשיב: "כדי להקים ממשלת ימין. אם הייתי מדבר נגד ביבי, היו משמיצים אותי פחות בתקשורת".

על כך שכולם בליכוד מתנערים ממנו אמר בן גביר: "כן, והם אלה שבקול ה-­61 שלי רוצים להמשיך להיות שרים. בקונסטלציה שנוצרה, אם יוכל, נת­ניהו ילך עם לפיד או עם גנץ או עם מי שיהיה. ב­-2009 העדיף לא להכניס את כצל'ה ואריה אלדד, ב-­2013 העדיף את לפיד, וב-­2015 את כחלון. אבל עכשיו אני יכול להיות האצבע החסרה, ואז אולי תהיה כאן ממשלת ימין אמיתית".

לשאלה האם הוא לא סומך על נתניהו ענה בן גביר: "אני סומך על זה שאני אשמור על נתניהו. הוא מצהיר הרבה דב­רים שאם הוא יקיים אותם, המציאות באמת תהיה שונה".

על התקרבות נתניהו למגזר הערבי התייחס בן גביר ואמר כי: "אם הוא מביא קולות מנצרת, זה יפה, אבל לא אשתף פעולה עם מנ­סור עבאס. האמירות שלו לא פחות קשות מאלו של יזבק או טיבי."

לשאלה האם הבלוק שלו עם סמוטריץ' יתפרק אחרי הבחירות ענה: "זה בלוק טכני. במועד א' היינו חברים, ובמועדי ב' וג' רבנו. כל אחד מאיתנו מביא ערך מוסף. בצ­לאל מביא את הציונות הדתית – המיינסטרים, ואני חושב שציונות דתית זה לא חובשי כיפה או מת­נחלים, אלא כל מי שמזדהה עם הערכים של ארץ, עם ותורה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים