שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם הליכוד ילכו לאופוזיציה – נלך גם"
גפני מצהיר
יו"ר יהדות התורה: "בנט לא ביקש שנצטרף לממשלה עם לפיד". לדבריו, "אם היו מעדכנים את עבאס, כמו שנהגנו בעבר, התוצאה הייתה שונה. זאת הייתה תקלה, לא מפלה"
תגיות:
ישיבת סיעת יהדות התורה בהשתתפות רה"מ נתניהו | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, התייחס היום (שלישי) למפלה של רה"מ נתניהו אתמול בהצבעה בכנסת, ואמר כי "היה ברור מראש, שלגבי ההרכב של הוועדה המסדרת – מי שיקבל יותר יהיה הגוש שהולך נגד נתניהו. אם היו מעדכנים את מנסור עבאס, כמו שנהגנו הרבה שנים, התוצאה הייתה שונה. זאת הייתה תקלה, לא מפלה".

יו"ר ועדת הכספים הזמנית המיועד הוסיף בראיון ל'כאן רשת ב' כי לא מתקבל על הדעת שהכנסת משותקת. זה נורא, זה שערורייתי. התקשרתי היום לנסות להגיע להסכמה

"בנט החליט שהוא לשון מאזניים, גם אני הייתי יכול להחליט כך. בנט לא ביקש שנצטרף לממשלה עם לפיד. היינו יכולים לקבל הרבה מאוד עוד הרבה קודם מכאלה שיכולים לתקוף ולהשמיץ אותנו. אנחנו לא מזגזגים, אם הליכוד ילכו לאופוזיציה – נלך לאופוזיציה".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס הבהיר הבוקר בראיון ב'גל"צ' כי "בעבר, השמאל הציע לנו יותר מאשר הליכוד, אבל אנחנו מבהירים – גם אם האפשרות השנייה היא האופוזיציה, לא נצטרף לממשלה שאינה ממשלת ימין-דתיים. על פניו, נראה שדרכנו סלולה לאופוזיציה, אבל בפוליטיקה הישראלית הכל יכול להשתנות".

למרות האמירות הנחרצות של חברי הכנסת החרדים, חבר הכנסת אלעזר שטרן מיש עתיד העריך הבוקר כי חברי כנסת חרדים בסופו של דבר כן יצטרפו לממשלה תחת לפיד. "לא יודע אם תוך חודש חודשיים או בתוך חצי שנה", הבהיר שטרן שהכריז: "לא נקבל כל אחד בכל מחיר. אנחנו לא פוסלים את החרדים, אבל הם לא יקבלו מאיתנו את מה שהם מקבלים מנתניהו".

בכיר ב'דגל התורה' העריך הבוקר בשיחה עם 'בחזית' כי אפסו הסיכויים להמת ממשלה, ומאשים את מפלגת הציונות הדתית: "אנחנו כבר לא מצפים לקואליציה שתקום, השלמנו עם המצב שהולכים לאופוזיציה. חבל, כל זה יכל להימנע לו סמוטריץ' היה מוריד קצת מהאגו".

מנגד, בכיר ב'אגודת ישראל' אמר ל'בחזית' כי עדיין יש סיכוי להקמת ממשלת ימין: "שום דבר לא סגור, אם בדגל היו לוחצים על גדעון סער ובנט כמו שלחצו על סמוטריץ' להתפשר ולהסכים לממשלה בתמיכת רע״ם, הייתה כבר ממשלה. אני מאמין שהמצב עדיין לא אבוד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים