שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "אם זה יצליח זה דבר ענק, נעזור"
נתניהו על התרופה
ראש הממשלה נפגש עם מנהל הפרויקט המחקרי לפיתוח תרופה לנגיף הקורונה פרופ' נדיר ארבר וקיבל עדכון על התקדמות פיתוח התרופה הנמצאת בשלבי הניסוי
בנימין נתניהו, פרופ' נדיר ארבר ופרופ' רוני גמזו | צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום בלשכתו עם מנהל הפרויקט המחקרי לפיתוח תרופה לנגיף הקורונה פרופ' נדיר ארבר וקיבל עדכון על התקדמות פיתוח התרופה הנמצאת בשלבי הניסוי במרכז הרפואי איכילוב.

בפגישה השתתפו גם מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב פרופ' רוני גמזו ומנהלת המעבדה בה מתקיים הניסוי לתרופה EXO-CD24 ד"ר שרון שפירא. רה"מ נתניהו שמע מהם על ייחודיות התרופה, אשר ניתנת לחולים הסובלים מסערת ציטוקינים, שלב מתקדם במחלה, ועל היכולת שלה להציל חיים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אם זה יצליח זה דבר ענק, פשוט דבר ענק. זה בעל משמעות עולמית. זה נהדר. אני מאחל לכם הצלחה, אם אתם צריכים משהו תגידו, ונעזור לכם. הדבר הקטן הזה יכול לשנות את גורל האנושות. זה נהדר. הלוואי".

רה״מ נתניהו שוחח על כך עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס שהביע בנושא עניין רב ואף הציע שבית החולים המרכזי ביוון יקח חלק בניסויים הקליניים כחלק משיתוף הפעולה בין המדינות. פרופ' נדיר ארבר ציין שמדובר בחשיבה מחוץ לקופסה והסביר שניתן לייצר את התרופה במהירות וביעילות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים